sadda Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 hut fan ska man göra..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 sir yes sir??......du ska gå till det stället med alla militärer.....sen ska du sno pansarvagnen och köra till ett ställe......Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 på uppdraget "sir yes sir" det är helt jävla omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 nää då,Ha lite tålamod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 de e ju as lätt ja klara de på första försöket...Gör såhär:gå brevid dom sän stannar dom o köper munkar då spribger du fram till pansarvagnen öppnar dörren och kör iväg snabbt sen följer du bara pluppen på radarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 det är ju så svårt att tya pansarvagnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 de e ju as lätt ja klara de på första försöket...Gör såhär:gå brevid dom sän stannar dom o köper munkar då spribger du fram till pansarvagnen öppnar dörren och kör iväg snabbt sen följer du bara pluppen på radarn Klara oxå på första försöket!... så här gjorde jag: jag tog en bil,åkte dit....tog pansar vagnen å åkte iväg ......svårare än så var det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 d va ju fett lätt ställde mig ivägen me en lamborghini så alla börja jaga mig, sen körde ja över alla som gick sen snodda ja pansarvagnen å körde iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts