Green_Goblin Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Hej, jag har börjat om Half-Life för 2ggn på hard. Och är på banan Blast Pit. har fasnat på ett ställe, se screen! Vet nån vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Kan du förklara lite närmare exakt vart du är? Håller du på med att aktivera syret och bensinen (eller vad det va) så du kan döda monstren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Den där bilden sa inte mycket. Om du ska aktivera syret m.m. så kan jag filma en liten film på hur du ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Har du klarat det, eller? Om du vill ha hjälp måste du ju svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Har du klarat det, eller? Om du vill ha hjälp måste du ju svara. Ja, jag har klarat de. De problemet var att jag inte kunde öppna Fuel Room. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts