Mr.E Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Har egentligen köpt sina exemplar av GTA: Vice City och vilka har crackat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Har egentligen köpt sina exemplar av GTA: Vice City och vilka har crackat? Jag har köpt mitt... PS. Jag tror inte att man får prata om sånt här på forumet egentligen... (om jag minns rätt...) DS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Man blir ju låst om man säger att man har fixat det på det olagliga sättet eller är de det du vill Hehe skojade bara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 GTA VC - köpt GTA 3 - köpt GTA 2 - *censur* GTA 1 - *censur* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 GTA VC - köpt GTA 3 - köpt GTA 2 - *censur* GTA 1 - *censur* Du hade inte behövt censurera det om GTA1, det är gratis att ladda ner från R*'s sida... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Du hade inte behövt censurera det om GTA1, det är gratis att ladda ner från R*'s sida... Aja men det var det inte på den tiden jag spelade det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts