lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 E det någon här som vet något ballt mod? Om ni vet kan ni väl läga upp dom här eller sidan var man laddar ner ifrån och sen skriv hur man instalerar det för det fattar inte jag :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 det finns en matrix mod.. som jag inte har testat. har bara hört att den e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 E det någon här som vet något om den matrix moden jag har hör massa moddar tex man kan slåss man får Mona sax Naken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag har nån Kung-Fu-mod, där man kan slåss & sparkas gubbarna flygger upp i taket och studsar + att Nine Inch Nails - Smack My Bitch spelas i bullet-time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag har nån Kung-Fu-mod, där man kan slåss & sparkas gubbarna flygger upp i taket och studsar + att Nine Inch Nails - Smack My Bitch spelas i bullet-time Var hitta du det där Kung Fu-moddet Kalan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) jag kör med cinema mod - nya banor, nya vapen, nytt MP skin och mona skin, 2 olika låtar spelas i bullet 6 bullets mod - helt ny gubbe, timestop, nya vapen handguns mod - byter ut några vapen mot olika pistoler annars så behöver man ingen mod för att få mona sax naken.. äddit nån som vet en bra modsida? Redigerad 8 augusti, 2004 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Kan ni säga var ni har hittat dassa modden det e det jag vill veta Och föressten vad behöver man göra när man ska få Mona Sax naken? Redigerad 8 augusti, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Högerklicka på genvägen till MP2 och välj Egenskaper. I raden "Mål" lägger du till -developerkeys efter ... Max Payne2.exe". Det ska va mellanrum mellan devkeys och MP2.exe, så det blir ... Max Payne2.exe".[mellanrum]-developerkeys. Tryck sen på Verkställ och starta spelet. När du speler trycker du på Page Up eller Page Down tills nakna Mona kommer fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 OK men hur får man modden och funka jag testa på ett det stod att man skulle kopiera till Max payne mappen det gjorde jag inget funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Du behöver inte kopiera nån mapp... Eller snackar du om nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Högerklicka på genvägen till MP2 och välj Egenskaper. I raden "Mål" lägger du till -developerkeys efter ... Max Payne2.exe". Det ska va mellanrum mellan devkeys och MP2.exe, så det blir ... Max Payne2.exe".[mellanrum]-developerkeys. Tryck sen på Verkställ och starta spelet. När du speler trycker du på Page Up eller Page Down tills nakna Mona kommer fram! Betyder det att man kan växla bland många gubbar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Japp! Alla som finns i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Japp! Alla som finns i spelet! skulle gärna kyssa dig...men är ej homo...nu måste man ju instalera MP2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag har nån Kung-Fu-mod, där man kan slåss & sparkas gubbarna flygger upp i taket och studsar + att Nine Inch Nails - Smack My Bitch spelas i bullet-time Det är Prodigy som har gjort den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Copy the files battle_tactics.mp2m to your Max Payne 2 folder, start the game and from the pre-game window, select battle_tactics from the Modification menu. Så här står det i readmen att man ska göra,,, det har jag gjort men det funkar inte en det någon som vet vad man ska göra skriv det här då??? Behöver man något program eller något Jag fatta inte riktigt pre-game window e det någon som fattar Redigerad 8 augusti, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 pre-game window är den ruta som kommer upp före du startat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 eftersom det endo snackas Max Payne 2 här så kan jag bärreta att jag håller på med en liten Max Payne 2 film(en komedi ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 skulle gärna kyssa dig...men är ej homo...nu måste man ju instalera MP2!! Du får kyssa nakna Mona istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Du får kyssa nakna Mona istället... redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Det är Prodigy som har gjort den låten. OJ! har en skiva med bla. en låt med Prodigy och en med Nine Inch Nails, blandade ihop dem :"> sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts