pinner Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag har så smått börjat skriva ett turorial till zmodeler på svenska och det riktar sig främst till yngre personer som inte använt programmet innan. Tutorialen är gjord mer som en liten berättelseför och handlar om Bamse och hans vänner. Jag har gjort en bit men det är mycket kvar skulle gärna behöva fler som kan hjälpa till. Här är så långt jag har kommit http://www23.brinkster.com/pinner/bamse.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Bra bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 lol JOBBA PÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 rofl hilarious, fortsätt i den stilen, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Kommer bamse att göra nåt gw sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Skalman kommer visa hur man gör en bil och Bamse och Lille Skutt ställer frågor men jag funderar på att lägga till Vargen i berättelsen. Men vad han kommer hitta på för hyss får ni se sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vargen kan vara stygg och gömma alla vertices =) sen tar bamse och unhidar dem haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Skalman kommer visa hur man gör en bil och Bamse och Lille Skutt ställer frågor men jag funderar på att lägga till Vargen i berättelsen. Men vad han kommer hitta på för hyss får ni se sen. han kan trycka edit > undo > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vargen hidar alla faces så dom inte hittar dom. Så kastar bamse up vargen i en gran och plockar inte ner honom förren han sagt hur man får tillbaka dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 "Kan vi inte börja göra en Koenigsegg nu jag måste ha den till Vice City säger Bamse till Skalman" haha, klockrent med bamse-tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 lätt bästa ja guiden ja hört på länge haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Tack för alla possitiva komentarer, jag har inte gjort mycket mer på tutorialet så det är inte lönt att updatera. Jag har varit uptagen med min Dodge hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 HAHA bästa guiden hittils jobba på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Kan inte vänta på fortsättningen! Jobba på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 12 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 N¨hur går det.. Inget vidare va?? för vi har nämligen inte sent någon fortsättning .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 12 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2004 Jag arbetar på det men det går väldigt långsamt jag har gjort mer än det som jag visat men det är inte mycket så jag väntar till en större updatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ok keep the good work.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 13 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 www23.brinkster.com/pinner/bamse.htmlHär kommer nu updateringen inte mycket men jag har för mycket att göra och detta är inte prioritet ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 detta e den bästa guiden som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 hahaha! bästa guiden jag har läst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts