samool Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag har ett spel jag vill köra på windows xp som är gjort för den tidigare versionen av windows, 3.x. Det funkade på 98 förut men hur ska jag göra för att det ska funka på XP Har provat kompibalitelöafstsläget och det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Vilket spel är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Leta efter nån Windows 3.0 emulator då (Det kan väl ändå inte vara warez ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Det är ordnat nu. Det var spelet Tower som man styr flygplan o får dom och landa och starta och så. (http://www.scenery.org/atc_sims.htm) Man laddade ner det med 6 filer, varje fil 1,44 mb och då kan ni gissa själva hur gammalt spelet är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Det är ordnat nu. Det var spelet Tower som man styr flygplan o får dom och landa och starta och så. (http://www.scenery.org/atc_sims.htm) Man laddade ner det med 6 filer, varje fil 1,44 mb och då kan ni gissa själva hur gammalt spelet är Hur ordnade du det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 När jag startade programmet kom det upp en skylt om en skadad drivrutin, så jag gick in på dll-files och laddade ner en "nyare" version av drivrutinen och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts