Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Jag tror jag ändrar mig till Snoop dogg i true crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote : annnan Snake (metal gear) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: annan Solid Snake så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Alla kan väl inte riktigt klassas som "Actionhjältar", men nåja. Jag har fattat ett beslut. Det stod mellan Herr Fyrtiosju, Tommy Angelo och Max Payne. Max Payne uteslöts efter en väldigt kort tids tänkande. Så det stod mellan 47 och Mafia-Tom. Så jag frågade mig själv: - Vilket spel var roligast, just när man var i träsket och höll på att klara det första gången? - Jo Mafia. Så därför blev det Tommy Angelo. Vote: Tommy Angelo (Mafia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Duke Nukem så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Megaman, vem annars? Okej, Doom-snubben är också svincool, men han tar nog inte megaman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 vote:max payne! han har lolig röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Gordon Freeman.. lätt, men synd att du inte tog med Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Gordon Freeman.. lätt, men synd att du inte tog med Mario Mario?? som actionhjälte lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 John Mullins och Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Annan Solid Snake a.k.a David Hayter! Hur kunde du glömma honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 kan inte välja... men postal dude är cool så.. vote : annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 Vote: Annan Solid Snake a.k.a David Hayter! Hur kunde du glömma honom? Har bara spelat spelen (1 & 2) på PS2 nårra gånger... tänkte inte på honom :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 (redigerad) J.C. Denton (Deus Ex) är såklart bäst :::EDIT::: Kollar bara på min "Signature" :::EDIT::: Redigerad 11 augusti, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2004 Mr Duke Nuke.. "Shake it baby!" Vote: Duke Nukem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts