PsychoSweden Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Tommy Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Friman såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Av dom där är ju Mr.47 klart skönast. Fast har lite problem med tänket för tillfället...försöker komma på nån som har skön humor(Han blir naturligtvis favorit då)... vet inte vad han heter, men postal 2 snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Nick Kang. han är tuff och har coola kommentarer. men tråkigt att true crime blir tåligt efter man klarat ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vad e det som e så häftigt med gordon freeman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Duke Nukem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 @ KalleR: Heter han inte typ Postal Dude (liksom att han inte har nåt namn.) Jag tycker nästan att Nick Kang är bra ett tag han är cool häftiga komentarer. Men man trötnar nog efter ett tag. Så det blir väll null vote eftersom jag inte kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vad e det som e så häftigt med gordon freeman? Han är en tönt... style...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vote:solid snake,fast auron i ffx är inte så dum han heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Thomas Angelo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 vote:duke nukem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ingen är så sexig som Cate Archer ingen har sån humor som Cate Archer.. Vote :Cate Archer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Megaman, vem annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Mademan: JAG SA JU DET! Hehe Redigerad 8 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Vote: Duke Nukem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Cate Archer F*N vad jag älskar att läsa alla lappar som H.A.R.M lämnar till sina anställda. Det är så j*vla roligt så jag dog flera gånger...(Mystisk uppbyggnad, aja får röka lite fredspipa.) btw gillar jag den franske(?)mimaren(han på enhjuling...NOLF 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Cate Archer, nästan roligaste FPS-spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 F*N vad jag älskar att läsa alla lappar som H.A.R.M lämnar till sina anställda. Det är så j*vla roligt så jag dog flera gånger...(Mystisk uppbyggnad, aja får röka lite fredspipa.) btw gillar jag den franske(?)mimaren(han på enhjuling...NOLF 2) Alla memo-lappar är skitroliga, även konversationerna man kan tjuvlyssna på Mimaren är också grymt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vote: Annan (Bond) Film-Bond alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Haha duke nukem satt jag och spelade när jag var sex eller nåt på sega saturn Han är fräck. Sen Nick Kang är också fräck... Men Vote: Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts