Arman Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Försöker ladda ner låten som spelas i Tele2 Comviq-reklamen... "Big Bills Are History, Fellas Come With Me" Heter den något särskilt eller? För att jag har letat överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Försöker ladda ner låten som spelas i Tele2 Comviq-reklamen... "Big Bills Are History, Fellas Come With Me" Heter den något särskilt eller? För att jag har letat överallt... Detta är det enda jag hittade. Big Bills Uppdragsgivare: Tele2 Norge Producent: Forsman & Bodenfors Arbetsgrupp: Art Director Martin Cedergren, Kim Cramer AD-ass. Lars Johansson Copywriter Martin Ringkvist Projektledare Erik Sollenberg, Greger Andersson Produktionsledare Jerk Andersson Byråproducent Mathias Appelblad Ljud Produktionsbolag itiden Beskrivning: Big Bills are History. Därför är Small Bill stjärnan i Tele2 Norges nya kampanj i tv, print och webb. Klart roligast är att få Small Bill att rocka loss (den största annonsen). Så Forsman & Bodenfors kan vara en ledtråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Det är Begees - Staying Alive (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts