Bubbli Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Är det lika stor frihet i PC versionen som i PS2 versionen? Själv tycker jag det borde finnas "freeride" i båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 jag han inte känna av någån frihet på min ps2 i vinter. Klarade det på ett kick och sen blev det tråkigt. Tacka vet jag gta serien man tröttnar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Friheten i True crime e tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Friheten i True crime e tråkig Ja men, hallå där. Så kan man inte göra! Lite gammal tråd, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Ja men, hallå där. Så kan man inte göra! Lite gammal tråd, eller? Varför skulle man inte kunna göra så? Han ville säga sin åsikt om friheten! Redigerad 8 juni, 2005 av Master_sage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför skulle man inte kunna göra så? Han ville säga sin åsikt om friheten! Men se hur gammal tråden är då, kanske!? Det han skrev hade ingenting med tråden att göra heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Men se hur gammal tråden är då, kanske!? Det han skrev hade ingenting med tråden att göra heller! Jo han skrev ju om friheten, han följde då i allafall namnet Redigerad 31 juli, 2005 av Brian_Griffin_Te_Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det är bättre att skriva i en gammal tråd än att starta en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts