Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag kan inte ta bort eller flytta vertices på modeller som jag har importerat ifrån vc i .dff format... hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 1. Gå in i Vertices edit för modellen. 2. Markera de vertices du vill ta bort. 3. Öppna "Main Toolbox" gå till "Modify...">>"Delete". 4. Tryck på dom vertices du vill ta bort. Funkar iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 tryck på space och prova igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 1. Gå in i Vertices edit för modellen. 2. Markera de vertices du vill ta bort. 3. Öppna "Main Toolbox" gå till "Modify...">>"Delete". 4. Tryck på dom vertices du vill ta bort. Funkar iaf för mig. Det var så jag gjorde men det funkade inte, vet inte varför... men senare så funkade det... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 var objekten liksom gråa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts