Foo Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag funderar lite kring Worms 3-D till PS2 1 Kan man spränga ALLT? 2 Kan man "randomisera" fram egna slumpmässiga banor? 3 Kan man "rita" egna banor? 4 Finns det "rigtiga" uppdrag som inte går ut på att BARA döda maskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Jag har haft det.....inte särskilt roligt spel.... 1. Jag tror man kan spränga allt. 2. Ja, man tryckte på en knapp randomise och så skapades en bana. 3. Vet inte 4. Ja, hade för mig det Redigerad 7 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag funderar lite kring Worms 3-D till PS2 1 Kan man spränga ALLT? 2 Kan man "randomisera" fram egna slumpmässiga banor? 3 Kan man "rita" egna banor? 4 Finns det "rigtiga" uppdrag som inte går ut på att BARA döda maskar? 1. Nästan. 2. ehm..kommer inte ihåg, tror inte det. 3. Nej. 4. Vet inte Vänta hellre till Worms Forts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hela namnet på Worms Forts är Worms: Forts Under Siege Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Jag funderar lite kring Worms 3-D till PS2 1 Kan man spränga ALLT? 2 Kan man "randomisera" fram egna slumpmässiga banor? 3 Kan man "rita" egna banor? 4 Finns det "rigtiga" uppdrag som inte går ut på att BARA döda maskar? svarar ungefär som alla andra: 1: Ja, fast jag tror att det finns typ metall-föremål som inte går att spränga 2: Japp, med flera inställningar, t ex hur stora landmassorna är, höjdskillnader, mängd föremål, landskaps-tema m.m. 3: Om du menar ungefär som i Worms 2, så tror jag inte det... 4: Jo, jag tror att det finns en kampanj där man kan vinna nya vapen & banor m.m. Det sämsta är nog att marken & annat "sprängbart" är indelade i rutor... asså, skjuter man i marken så blir det typ ett fyrkantigt hål, ungefär... plus att mellansekvenserna suger och, som sagt, vänta hellre på Forts EDIT: stavfel EDIT: oj, läste inte att det var till ps2 :"> har bara spelat det till pc Redigerad 7 augusti, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Har precis fixat de till xbox återkommer när jag testat det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Har spelat nu spelet var jätte kul! 1. Ja lika mycket som i worms wolrd party 2. Ja 3. vet ej har inte kollar men tror inte det 4. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Forts verkar bli grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Forts verkar bli grymt. Enligt bilderna liknar det Worms 3D jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hela namnet på Worms Forts är Worms: Forts Under Siege Men gahh Vem orkar skriva hela titeln förutom du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Nån som vet hur många banor det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Foo, jag svarar JA på alla dina frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Enligt bilderna liknar det Worms 3D jättemycket Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts