Griimn Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 kul grej att prova, detta är en 35as motor till min hotrod ja ska bygga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 As snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 snyggt.. men hur ofta går tändkablarna från kompressorn till blocket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Snyggt gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) metanolic: fattar inte riktigt heller men de gör de på bilderna ja kollat Redigerad 7 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ser lite mysko ut. Men det är väldigt snyggt. Lägg upp de foton du kollat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 e inte det den motorn som sitter på din hermess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) nix, den var en v8 snodd från en charger detta är en true hotrod motor looking like this: Redigerad 7 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ursäkta att jag lånar din topic men skulle någon duktig modellerare kunna göra en viper motor till mig? har försökt men det går inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) värt ett försök var ska du ha den då? Redigerad 7 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Fan vad snyggt... När jag ska göra motor så hittar jag aldrig några bra bilder Kan någon nån sida där man kan hitta några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ursäkta att jag lånar din topic men skulle någon duktig modellerare kunna göra en viper motor till mig? har försökt men det går inte :'( En v10:a i aluminium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 men behöver ju typ inte blueprints, iaf inte jag... brukar bara hitta typ 2-3 normala bilder och bygga efter dom håller på me dodge viper V10 motor lite smått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Ser riktigt bra ut! Så bra att jag kanske får lov att sätta den i min Challanger kanske? Edit: Ja mena Hotrod motorn... Redigerad 7 augusti, 2004 av Toidi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 we will see wont wee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ser skit fint ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts