santek Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Ja som sagt, är det någon som vet om man kan starta vice city i safe läge eller konsol eller liknande så att man kan ställa ner upplösningen igen, satt och fipplade lite med inställningarna och aktiverade en upplösning som min skärm inte klarar. Redigerad 8 augusti, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 jag har för mig att inställningarna för knapparna, upplösning osv går tillbax till default om man deletar mina dokument/gta vice city userfiles/gta_vc.set.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Löste sig när jag var tvungen att installera om mina grafkdrivisar (efter det att zmodeler hade saboterat dessa. ) Men tack för tipset. Redigerad 8 augusti, 2004 av santek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts