Arman Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Någon som har hört talas om denna film som kommer komma, sommaren 2005...? Hört att det inte ska vara som dem tidigare filmerna och att det ska handla om hur Bruce Wayne blev Batman... Läs mer på IMDb >> Se bilder och teasern på den officiella sidan >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Ska bli intressant och se om Bale klarar det bättre än dom andra(Keaton, Kilmer och Clooney sög!) Sen ska det självklart bli intressant med "The beginning". "The Scarecrow" ska vara med har jag hört! Edit: Rättade till ett misstag...woaw tur att det inte var så många som såg det! Redigerad 6 augusti, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Prequels, prequels, prequels... isch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Prequels, prequels, prequels... isch. Superhjältar funkar alltid! Oavsett om det är Sequel eller Prequel. Dock inte Stålmannen, han är nog den allra tristaste superhjälten som skapats. Näe, det ska vara Spindelmannen(Fattar inte hur man kunde cast:a Tobey USCH!) eller Batman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Hoppas den här inte blir lika dålig som Daredevil var (som bekant handlar den om hur han blev Daredevil), iofs är inte detta Marvels utan DC Comics' licens, men ändå, film som film! Som sagt så fortsätter jag hoppas dock... hoppas även på en lite annorlunda design på dräkten, sånt är alltid nice (med tanke på att Batmanloggan ser annorlunda ut, skulle även vilja se någon slags "The Human Spider"-typ av dräkt, som Batman då skulle använda i början på sin karriär). Tack för en bra topic Arman Redigerad 7 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Angående stålmannen, har han några fasta fiender? Spindelmannen tycker jag är helt okej, dock känns det som att lite för många "skurkar" är professorer som misslyckats med sina experiment. Kan komma på minst tre redan nu och jag anser mig inte vara en anhängare av superhjältar i allmänhet. Batman är nog ändå den som har intressantast fiender. Dock är vissa lite väl konstiga. Kanske bara finns i den tecknade men det är något "Babyn och Gorillan" eller något. I alla fall en liten tjej och nån stor kille som jag tycker är lite... Har SVT Batman tema nu förresten? Fått för mig att det går Batman filmer hela tiden nu... EDIT: Inte vara en anhängare Redigerad 7 augusti, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Håller med, Batman har lugnt grymmast fiender.. The Riddler, Joker, Poison Ivy, etc ! Psykfall hela bunten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 den ända batman filmen jag gillat e när han möter pingvinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ja, har för mig att jag har den på video någonstans. Får damma av den, eftersom den inte är alltför pjåkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Har för mig att den nya Batman filmen ska vara väldigt seriös... typ som en drama-film... det blir väldigt grymmt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Har för mig att den nya Batman filmen ska vara väldigt seriös... typ som en drama-film... det blir väldigt grymmt... Jag ska lugnt se den när det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Håller med, Batman har lugnt grymmast fiender.. The Riddler, Joker, Poison Ivy, etc ! Psykfall hela bunten Haha tycker han som är en slembunt och han med halva ansiktet typ grönt och jämt singlar krona är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Haha tycker han som är en slembunt och han med halva ansiktet typ grönt och jämt singlar krona är coolast. EXAKT! Alltid varit min favorit SÅ har han väl splitad kosym också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 EXAKT! Alltid varit min favorit SÅ har han väl splitad kosym också? menar ni han som har en 2-färgade kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Two Face, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hallå. Daredevil är ju och har ju varit Marvels hela tiden väll? Men hur blev Batman Batman? Min syrra sa att han såg en fladdermus medans jag tror han blev biten eller nåt. Hur var det? Föresten så ska Michael Cain (spelade Austin Powers farsa i Austin Powers 3) spela Alfred Pennyworth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Var det inte så att hans föräldrar blev mördade frömför ögonen på honom av jokern före han blev jokern så blev han batman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Var det inte så att hans föräldrar blev mördade frömför ögonen på honom av jokern före han blev jokern så blev han batman. har för mig att det var two-face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hallå. Daredevil är ju och har ju varit Marvels hela tiden väll? Men hur blev Batman Batman? Min syrra sa att han såg en fladdermus medans jag tror han blev biten eller nåt. Hur var det? Föresten så ska Michael Cain (spelade Austin Powers farsa i Austin Powers 3) spela Alfred Pennyworth. spiderman blev ju biten av en spindel men en fladdermus gör väl inget speciellt än att man får jävligt ont och massa sjukdomar? Nä batman är helt mänsklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Haha tycker han som är en slembunt och han med halva ansiktet typ grönt och jämt singlar krona är coolast. Glömde helt bort dom Pico: Den tecknade versionen är lugnt grymmare! Jävla Tommy Lee Jones Mr. M: Screw Cain! det borde vara någon som verkligen LIKNAR Alfred! Freak: Jepp, mänskig till tusen och otroligt stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts