Rc HEli =P Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag kom in på ett disco !! det var fult med folk på disco golvet ... så jag tog motorsågen och dödade alla då kom vakterna och försökte slänga ut mig men jag sköt dom ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Vad vill du komma fram till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag kom in på ett disco !! det var fult med folk på disco golvet ... så jag tog motorsågen och dödade alla då kom vakterna och försökte slänga ut mig men jag sköt dom ... Disco, nej... Malibu Club, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
addeusa Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Måste man äga den för att komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har ochså varit där!! motorsågen tog jag ochså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har ochså varit där!! motorsågen tog jag ochså! jag la en tårgas granat i mitten å sen decka alla precis samtidigt......det såg skitkul ut men självklart har jag testat motorsågen oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
motorsåg Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 hur får man tårgas granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Nej man behöver inte köpa den för att gå in i den. Men om du undrar så kostar den 120000 jag har den uppdragen är nästan omöjliga! Tår gasen ska du finna i polis högkvarteret utan för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts