Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 kan man ha två accounter på gtasajten? förut behöve man ju inte skriva in personnummret.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Man kan, men man får inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 men då har man ju bara en på sitt personnummer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ....jaha. Aja, anledning till personnummer-kollen är att man inte ska skapa en massa konton, och att åldersgränsen följs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ok då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har två användare; Arman och Pollmannen... Det får jag också ha för Hultenius efter en överenskommelse. Pollmannen är bara en undersökare som skapar vettiga undersökningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts