Rockaway Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 hoppas du spyr på din *********** ********** '***** ** **** *** '********* '******* '**** ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det där kan bli svårt å lista ut va censuren står för =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Själv saknade jag en klassisk radiostation i VC, vilket fanns i GTA3. *nynnar på La Donna e Mobile* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag skulle också vilja ha en klassisk radiostation. Upphovsrätten går ju ut efter 100 år, alltså borde det inte kosta så mycket att ha med några opus av typ Mozart, Bach, Strauss eller Brahms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 Jag skulle också vilja ha en klassisk radiostation. Upphovsrätten går ju ut efter 100 år, alltså borde det inte kosta så mycket att ha med några opus av typ Mozart, Bach, Strauss eller Brahms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 än så länge är Sweet Child 'o Mine den enda som är bra som har blivit bekräftad! måste finns fler! Det ska finnas en: Death Metal-låt Heavy Metal-låt Metal-låt Melodical Heavy Metal-låt 70s Rock-låt 80s Rock-låt 90s Rock-låt Rock 'n' Roll-låt eller nä...10 av varje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 än så länge är Sweet Child 'o Mine den enda som är bra som har blivit bekräftad! måste finns fler! Det ska finnas en: Death Metal-låt Heavy Metal-låt Metal-låt Melodical Heavy Metal-låt 70s Rock-låt 80s Rock-låt 90s Rock-låt Rock 'n' Roll-låt eller nä...10 av varje! Låtar bekfräftade? Var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 (redigerad) än så länge är Sweet Child 'o Mine den enda som är bra som har blivit bekräftad! måste finns fler! Det ska finnas en: Death Metal-låt Heavy Metal-låt Metal-låt Melodical Heavy Metal-låt 70s Rock-låt 80s Rock-låt 90s Rock-låt Rock 'n' Roll-låt eller nä...10 av varje! Kan du ta och lugna ner dig, rockfantast? R* kommer ha olika radiokanaler, så det kommer finnas lite av varje och jag kan garantera dig att det finns rock...ta det bara lugnt för en gångs skull! Edit: Jag längtar ändå mest till att glida runt och pumpa Ice Ice Baby, världens sämsta låt någonsin... Redigerad 17 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vadå åka runt med C.J. och spela rock ? Nej nej passar bättre att åka å pumpa hiphop på west coast. (:!!! Hoppas dom har med ett par Tupac låtar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Vadå åka runt med C.J. och spela rock ? Nej nej passar bättre att åka å pumpa hiphop på west coast. (:!!! Hoppas dom har med ett par Tupac låtar (:!!! Man ska lyssna på SLAYER o DEATH o Morbid Angel när man cruisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Metallica spelar inte Heavy Metal dom spelar Trash Metal precis som MotörHead. Jag har inget emot Alice Cooper AC/DC mm... Tycker dom är bra också, so take it easy. Lars Ulrich brukar tabba sig rätt ofta men dom kan inte byta ut han för det! Cliff Burton var en bra bassist (inte den bästa tror jag), jämfört med Jason! Jag har inget emot HipHop heller, men jag lyssnar inte på den musiken bara Så jag tycker inte vi ska bråka om musikstilar, visa avgudar det och vissa det... Men man ska inte behöva mörda (kanske lite och ta i ) varandra för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 Metallica spelar både thrash och heavy metal, iaf är black album och senare skivor mer åt heavy metal hållet. hoppas att Enter Sandman kommer finnas med på rockkanalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Guns n´ roses e ett måste men även Iron maiden,Motörhead,ozzy,judas priest och metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Kan du ta och lugna ner dig, rockfantast? R* kommer ha olika radiokanaler, så det kommer finnas lite av varje och jag kan garantera dig att det finns rock...ta det bara lugnt för en gångs skull! Edit: Jag längtar ändå mest till att glida runt och pumpa Ice Ice Baby, världens sämsta låt någonsin... Vadå lugna ner sej?? Klart d ska finnas hård rock i massor!! Man kan aldrig få för mkt hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Metallica spelar inte Heavy Metal dom spelar Trash Metal precis som MotörHead. Jag har inget emot Alice Cooper AC/DC mm... Tycker dom är bra också, so take it easy. Lars Ulrich brukar tabba sig rätt ofta men dom kan inte byta ut han för det! Cliff Burton var en bra bassist (inte den bästa tror jag), jämfört med Jason! Jag har inget emot HipHop heller, men jag lyssnar inte på den musiken bara Så jag tycker inte vi ska bråka om musikstilar, visa avgudar det och vissa det... Men man ska inte behöva mörda (kanske lite och ta i ) varandra för det! Motörhead e inte trash! DE e en blandning av OUNK oHÅRD ROCK(inte trash).......e egentligen lite svårt att placera dem i ett faCK, D FINNS JU INGET MOTÖRHEAD-FACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Motörhead e inte trash! DE e en blandning av OUNK oHÅRD ROCK(inte trash).......e egentligen lite svårt att placera dem i ett faCK, D FINNS JU INGET MOTÖRHEAD-FACK SORRY D SKA STÅ PUNK...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Använd nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag hoppas att Warren G Feat. Nate Dogg - Regulate är med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hoppas det bara finns en hiphop kanal typ och inga andra kanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) Hoppas det bara finns en hiphop kanal typ och inga andra kanaler fy fan!! det hade varit lite jobbigt Redigerad 20 augusti, 2004 av Mr.GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Jag hoppas att Warren G Feat. Nate Dogg - Regulate är med i spelet Det är den.. Hoppas det bara finns en hiphop kanal typ och inga andra kanaler Ääh, tror att det kommer finnas mer kanaler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts