Donkeey Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har börjat lite på en Audi A6 och har lite problem med den.. för det första så kan ja inte göra fram/bak sidan på den kan nån va snäll att göra det åt mig?? :"> och så här långt har ja kommit änsålänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Tycker du ska använda knappen print screen istället för någon kamera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 kan itne nån göra fram/bak åt mig??? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Blueprintsen ser lite ihopklämda ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ja vet.. men vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 printsen måste vara 128,256,512,1024 X 128,256,512,1024 för att inte bli ihopklämda, självklart kan dom vara upp till oändligt ggr 128 men mer än 1024 är ytterst onödigt. vad menar du med "kan inte göra fram och baksida, kan nån göra det åt mig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Haha. Kamera. Men varför ska någon göra fram och baksidan åt dig? Då är det ju inte du som har gjort bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 för att ja inte kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 övning ger färdighet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Testa och göra något annat istället för en bil det första du gör... Börja med något litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts