Zenkei Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) kan nån hjälpa mig att visa och BESKRIVA hur man kommer under jorden i vice city. visa med screens snälla :"> Redigerad 6 augusti, 2004 av Zenkei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag är inte säker men jag tror att man måste ha tagit minst 80 paket. När man har gjort det så får man en helikopter som man ska in i tommys manson med på baksidan där polen är! Men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Finns massor av knep.. Tips 42 bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zenkei Skrivet 9 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Finns massor av knep.. Tips 42 bland annat. Vad då tips 42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Vad då tips 42 läs tråden 'små tips' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts