Hultenius Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Det verkar vara något fel med GTA3 forumet men jag förstår inte varför för alla andra forum fungerar perfekt. Jag ska kolla upp problemet och under tiden har jag satt upp ett temporärt GTA3 forum som ni kan posta i. Jag har ingen aning varför det kan ha blivit så konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag tror att forumets databas är trasig så jag måste stänga hela forumet för att gå in i den och försöka reparera den. Jag kommer göra detta kl 17:00 och det beräknas ta runt 15 min. Det jag fortfarande inte fattar är varför bara GTA3-forumet är skadat... alla forum kör ju på samma databas... Hoppas det inte är något allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts