Funnylin Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Men jag tror ändå att dom har laggt inn det för det var ju en av den första officiella informationen Hultan hittade eller Om det inte va fake....... Alvarligt talat så tror jag att det inte är något att oroa sig för för jag tror det kommer.. Jag så den filmen på on the spot och han snubben sa faktiskt att han inte visste riktigt Och om det är så som du säger så är jag 100% säker på att man aldrig skulle ångra sig och plocka ut det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Och om det är så som du säger så är jag 100% säker på att man aldrig skulle ångra sig och plocka ut det... Nä precis jag tror bara att det var han snubben som trodde att han visste så jäkla mycket om det för han hadde träffat rockstar snubbarna osv men dom snacka säkert inte om det.... ok imed att han inte visste något så sa han så...TokFan :"> Redigerad 7 augusti, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ragdoll innebär alltså inte bara "realistiska fall", utan det är far beyond that Ragdoll betyder trasdocka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Tråkigt, såg fram emot det. Det kommer nog bli lite halvt ragdoll över det hela, dvs. oerhört många olika animationer osv...förhoppningsvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ärligt så skiter jag i det, varken för eller emot det. Känns lite som om GTA blir något jävla shoot'em up spel med ragdoll... klart det hade sett verkligare ut, men face the facts GTA ser inte det minsta verkligt ut, grafiken menar jag såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 måste bara fråga om ragdoll är som när man knockar någon i Fight Night eller när man skjuter nån i Hitman?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Ragdoll betyder trasdocka... Öhm.. ja SlimPimp: Läs tidigare poster......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 som sagt klart att spelet blir så mycket bättre med ragdoll... men ja gtycker nog att det borde vara mera som i Postal 2. det är väldans gta att gubbarna tål det dom tål... men ändå om liken kunde vara så viga att dom, i stället för att lika stelt på marken eller att (pga den stela kroppen) halva kroppen ligger in i en vägg. aja.. vad än nu R* gör så kommer det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Postal2 använder just Ragdoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Postal2 använder just Ragdoll. jo ja vet.. men den är ju inte så... ''bra'' att om man skjuter en person i armen så kan han inte röra/använda den armen och så.. postal har ju knappt äns head shoot. det jag menar ät det att i stället för att ha så avanserad ragdoll som att man kan hugga av armar med yxa eller så... så skall det vara som innan att gubbarna är lite ovärkliga... blir för snabb vändning annars..skulle itne vara lika mycket gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 jo ja vet.. men den är ju inte så... ''bra'' att om man skjuter en person i armen så kan han inte röra/använda den armen och så.. postal har ju knappt äns head shoot. det jag menar ät det att i stället för att ha så avanserad ragdoll som att man kan hugga av armar med yxa eller så... så skall det vara som innan att gubbarna är lite ovärkliga... blir för snabb vändning annars..skulle itne vara lika mycket gta.. Men ragdoll behöver inte vara att de förlorar känseln på stället där de blir skjutna, det beror ju på hur tillverkarn programmerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Jag skulle helst vilja ha 100% ragdoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Ja men sug R.... orka köpa det nu. blir det inget blod nästa steg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts