Jump to content

Blir ingen ragdoll..

Share

Recommended Posts

Men jag tror ändå att dom har laggt inn det för det var ju en av den första officiella informationen Hultan hittade eller :D

Om det inte va fake.......

Alvarligt talat så tror jag att det inte är något att oroa sig för för jag tror det kommer.. :ph34r:

Jag så den filmen på on the spot och han snubben sa faktiskt att han inte visste riktigt :lol:

Och om det är så som du säger så är jag 100% säker på att man aldrig skulle ångra sig och plocka ut det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och om det är så som du säger så är jag 100% säker på att man aldrig skulle ångra sig och plocka ut det...

Nä precis jag tror bara att det var han snubben som trodde att han visste så jäkla mycket om det för han hadde träffat rockstar snubbarna osv men dom snacka säkert inte om det.... ok imed att han inte visste något så sa han så...TokFan :">

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som sagt klart att spelet blir så mycket bättre med ragdoll...

men ja gtycker nog att det borde vara mera som i Postal 2.

det är väldans gta att gubbarna tål det dom tål... men ändå om liken kunde vara så viga att dom, i stället för att lika stelt på marken eller att (pga den stela kroppen) halva kroppen ligger in i en vägg.

aja.. vad än nu R* gör så kommer det blir bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Postal2 använder just Ragdoll. :unsure:

jo ja vet.. men den är ju inte så... ''bra'' att om man skjuter en person i armen så kan han inte röra/använda den armen och så.. postal har ju knappt äns head shoot.

det jag menar ät det att i stället för att ha så avanserad ragdoll som att man kan hugga av armar med yxa eller så... så skall det vara som innan att gubbarna är lite ovärkliga... blir för snabb vändning annars..skulle itne vara lika mycket gta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo ja vet.. men den är ju inte så... ''bra'' att om man skjuter en person i armen så kan han inte röra/använda den armen och så.. postal har ju knappt äns head shoot.

det jag menar ät det att i stället för att ha så avanserad ragdoll som att man kan hugga av armar med yxa eller så... så skall det vara som innan att gubbarna är lite ovärkliga... blir för snabb vändning annars..skulle itne vara lika mycket gta..

Men ragdoll behöver inte vara att de förlorar känseln på stället där de blir skjutna, det beror ju på hur tillverkarn programmerar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor