LunCh Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 BTW har R* någonsin tidigare tagit bort nåt de lovat i sitt kommande GTA? Ja spelar modellen i Vice City. Dom gjorde en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 håller med de där Hultan sa.. + innan så va det ju 85-90% klart av SA ju.. de var visst lite skrivning kvar.. o varför skulle de ändra på Ragadollen när det typ nästan va klart?? .. Ärligt talat.. så tror jag inte på det där.. har en känsla av att de bara ljuger så de ska bli lite dramatiskt.. *tihi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 så va det ju 85-90% klart av SA ju Ehm...det är typ 99% klart. Med tanke på att det går guld snart har dom antagligen betatestning, buggsökning... btw haha...skulle inte förvåna mig ett dyft om ragdoll inte var med. R* har ju lagt sin tid på det "realistiska" ätandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 On the Spot, Gamespot's live weekly webcast, has just finished. The show featured a segment about Grand Theft Auto: San Andreas, where executive editor Greg Kasavin gave a round up of all the confirmed features in San Andreas and answered a few questions about the game from Gamespot's premium members. I was lucky enough to have my question about the blurry 'trails' effect answered (listen out for "Neil Christie from Scotland"). Greg basically said that it hasn't been confirmed nor denied, but he thinks it will be back. On the topic of ragdoll physics [aka impact animation], a comment was made that it will not be present in the game, a stark contrast to another gaming publication's coverage. http://www.gtagaming.com/ det e inte säkert att dom tar bort det! man vet alldrig... vi får hoppas på det bästa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ehm...det är typ 99% klart. Med tanke på att det går guld snart har dom antagligen betatestning, buggsökning... btw haha...skulle inte förvåna mig ett dyft om ragdoll inte var med. R* har ju lagt sin tid på det "realistiska" ätandet! och klippande, och svettande, och tatuerande *skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Äh vem tar Gamespot på allvar... säkert abra för publicitet så att vi blir ännu gladare när ragdoll dyker upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Äh vem tar Gamespot på allvar... Jag, och ungefär alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ja spelar modellen i Vice City. Dom gjorde en ny... Öhm, det var väl ingen funktion som de tog bort, ändrade modellen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 JAg blir sur om de inte är med de blir ju fult då Men jag bryr mnig inte så mycket för jag har spelat GTA3 och GTAvc utan att bry mig specielt mycket men det skulle vara coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Det hade ju helt klart varit ett plus, men ärligt, jag tror inte att det passar riktigt i GTA mer än när man kör på någon. Man får väll leva utan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 heh.. Ärligt talat.. så tror jag de kommer ha med ragadollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Jag tror också... eller nästan helt säker på att dom kommer ha med RAGGADOLLEN,som funnilyn sa att det är nästan 99% klart hur ska dom då kunna ta bort det...? eller dom kan men det blir ju bara mer jobb då? Men man e ju van utan raggadoll i ett GTA spel, men det är så många gånger man behöver det ,TEX: när man sjuter ner någon för en byggnad, eller i vatten så faller dom HELT J*VLA stelt ner och i vatten sjunker dom som en sten, det e så fult tycker jag :">. Redigerad 7 augusti, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Och om dom står på kanten till nått, så skjuter man dom, så hänger benen utanför, men endå helt stel, så jävla fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ja spelar modellen i Vice City. Dom gjorde en ny... Vad sa dom om spelarmodellen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 som funnilyn sa att det är nästan 99% klart hur ska dom då kunna ta bort det...? eller dom kan men det blir ju bara mer jobb då? Om det inte kommer med är det naturligtvis så att dom aldrig lagt in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Spelet blir ju antagligen skitkul även utan ragdoll, men det är så i helvetes mycket roligare/snyggare/bättre med ragdoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Spela max payne 2... Då förstår ni vad Ragdollfysik innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Spela max payne 2... Då förstår ni vad Ragdollfysik innebär. Förstår vi inte det annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Nej inte alla. Läs tidigare svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Om det inte kommer med är det naturligtvis så att dom aldrig lagt in det. Men jag tror ändå att dom har laggt inn det för det var ju en av den första officiella informationen Hultan hittade eller Om det inte va fake....... Alvarligt talat så tror jag att det inte är något att oroa sig för för jag tror det kommer.. Jag så den filmen på on the spot och han snubben sa faktiskt att han inte visste riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts