Weener Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Fy fan om det inte är ragdoll, men om det Hultenius skriver stämmer så blir jag glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ragdoll var ju typ det bästa som jag trodde skulle komma! det är ju så fult i GTA3 och VC när man kör på människor. ibland ligger dom ju helt platta på taket av bilen och så kan dom ligga där och glida runt hur länge som helst. det här måste vara falska nyheter! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Shit, hoppas det kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Shit, hoppas det kommer med. Ja, allt blir så mycket verkligare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jo jag hade verkligen sett fram emot ragdoll. Hoppas det bara var fel när dom sa att det inte kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Asså menar ni att det är att alla människor har en skellet ? eller vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ja, men det ser nästan ut tvärt om, dom kan hamna i helskumma lägen ibland Kom igen R*, ni kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 De Hultan säger är rätt. De känner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Varför ska Rockstar dra åt helvetet bara för att dom inte inkluderar ragdoll i spelet? Vill ni inte ha ett nytt GTA? Dessutom har GTAGaming fruktansvärt fel i det dom skriver! När jag lyssnade på On the Spot senast hörde jag detta: ... vilket absolut inte är samma sak som "a comment was made that it will not be present in the game". Hehe.. jag blev bara så fly förbannad och visste inte vad jag skulle ta mig till Hoppas det du hörde/säger är rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag tycker att om rag-doll inte ska vara med så ska dom skriva det så man vet om det ska vara med eller inte skulle bli lite besviken om det inte fanns med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Gamespot, luriga? Det är väl ett ställe man ska lita på om nåt. Så intervjuade dom faktiskt Greg Kasavin. Okej, men som Hultenius sade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 blir det ingen ragdoll så blir det inte samma känsla som man förväntat sig.. Ragdoll gör spelet till ett as bra spel och en bra mycket bättre känsla!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Lugna er nu, det är väl inte bekräftat av R*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Nej tydligen inte. Hade inte kollat/lyssnatsjälv så jag litade väl en aning för mycket på gtagaming's ord.. Redigerad 6 augusti, 2004 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 BTW har R* någonsin tidigare tagit bort nåt de lovat i sitt kommande GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 BTW har R* någonsin tidigare tagit bort nåt de lovat i sitt kommande GTA? Hitler-poliserna till GTA3 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Tänk att du skjuter någon i spelet, så faller han ihop som en trasdocka, ja, eller iallafall så att det ser mera verkligt ut (finns säkert folk som kan förklara Ragdoll bättre än jag) Så det är det ni håller på å bryta i hop över? herregud...en liten detalj... det är väll ingen å bryta ihop över... tror man inte komemr tänka p ådet när man spelar..eller i alla fall inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Det kommer jag tänka på hela tiden, det är skitkul med ragdoll, särskilt i ett sånt spel, tänk vad dom kommer flyga och sprattla i luften när dom blir påkörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Så det är det ni håller på å bryta i hop över? herregud...en liten detalj... det är väll ingen å bryta ihop över... tror man inte komemr tänka p ådet när man spelar..eller i alla fall inte jag Va? Liten detalj? Detta är något stort och ingen lite detalj som ingen bryr sig om te x hur många kallinga jag har hemma.. Blir det ingen ragdoll blir jag besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 det var mig en rolig kommentar Och ja, ferkurz, ragdoll är en GIGANTISK DEL i spelet... citat från Havok (skaparna av ragdoll): New, localized ragdoll effects (for example, you can get a dead arm if you get shot in the shoulder) and bone level blending of key-framed animation with physics. Classic ragdoll effects blended from key-framed animation sequences for more realistic secondary motion (for example, in death scenes) for your characters. Effects for multiple character types, we support whatever number of limbs, tentacles or antennae your imagination demands Breakable constraints for detachable limbs, so you can get as gory as you like A fully integrated controller with tunable physical responses Tools for ragdoll set-up for 3ds max and Maya so that you can easily create, tweak and test character joints within a familiar environment. Vehicle Dynamics The Havok Vehicle Kit is designed to allow all types of vehicle behaviours to be simulated effectively. The Vehicle Kit features: Core vehicle physics system and tuned car wheel friction model Game specific modules for transmission, engine, suspension, gameplay, aerodynamics, steering Breakable constraints for post-crash car debris Support for multiple vehicle types including realistic racing cars, morotbikes, cartoon cars, tanks, monster trucks and articulated trucks and trailers Stunt Driver Responses -- Havok vehicles can be combined with Havok Character Dynamics for realistic stunt driver responses Ragdoll innebär alltså inte bara "realistiska fall", utan det är far beyond that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts