Bubbli Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Är det nån som vet en bra pop up stopare? för jag kan inte spela ett spel utan att det kommer upp och sabbar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det verkar som om du har adware... Nåja jag håller mig on topic: Pop-Up Stopper Companion rekommenderar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 För att ta bort pop-ups utan att ha ett program igång kan du ladda ner Google Toolbar som lägger sig i webbläsaren. Med det kan du även söka direkt i Google ifrån sökrutan. Får du pop-ups när du spelar har du antagligen, som Skribb säger, Spy-Ware. Det tar du bort med Ad-Aware. Det finns andra program för att ta bort trojaner och sådant tjafs också men jag vill hålla mig någorlunda ON-Topic och inte göra detta till någon föreläsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Another IE Popup Killer... Finns på Download.com >> Funkar bra till spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (om man sett Saturday night live så fattar man) Hear me now, and belive me later, jag har redan provat med ad-aware jag tror det funkar lite bättre men det är nåt om en i-pod som kommer upp hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Prova FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Lägg ner, R2. Upson, Goole Toolbar är också ett program, och jag sa att han hade adware inte spyware Men prova att söka igenom med SpyBot, Mr. M, och installera valfritt pop-upstoppande program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Förlåt Skribb Blandar ihop sånt där hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Lägg ner, R2. Varför det? Han ger ett tips på en webbläsare han gillar som har inbyggd pop-up-stopper, alltså skulle det lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) firefox.. firefox.com Redigerad 7 augusti, 2004 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 firefox.. firefox.com mozilla.org annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 har du nått p2p program? typ kazaa.. det kan vara det som gör att pop-up rutorna ploppar fram (även när du inte har webläsaren igång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag kollade igenom med programet ad-aware 6. och sedan tog jag bort alla auto karantänade mappar och sånt sen så funkade det. Men tack för al hjälp. och föresten det där med firefox och mozilla och alt vad det heter, pappa skulle nog inte gilla det och så. hade det varit min data så kanske men det löste sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Varför det? Han ger ett tips på en webbläsare han gillar som har inbyggd pop-up-stopper, alltså skulle det lösa problemet. Hmm...FireFox verkar ju vara lösningen på alla problem numera. "Cancer? Ta en FireFox och dina problem är ett minne blott" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hmm...FireFox verkar ju vara lösningen på alla problem numera. "Cancer? Ta en FireFox och dina problem är ett minne blott" Nej men det är en lösning på detta problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 mozilla.org annars pinsam tabbe av mig där.. sry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Norton, Norton min käre vän http://67.18.37.14/19/132/emo/note.gif (Norton blockar popups) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Hmm...FireFox verkar ju vara lösningen på alla problem numera. "Cancer? Ta en FireFox och dina problem är ett minne blott" Jo det är sant men hans problem verkar ju vara spyware, som inte behöver webbläsaren på för att skicka popups. Och då spelar det ingen roll att man har firefox. Skulle testa adaware. Men en sak är säker, firefox är säkrare att använda än ie, då ie är svag mot spyware osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Norton, Norton min käre vän http://67.18.37.14/19/132/emo/note.gif (Norton blockar popups) asså visste ja inte ....hur gör man för att de ska funka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts