Jump to content

pop-up killers.

Bubbli
 Share

Recommended Posts

För att ta bort pop-ups utan att ha ett program igång kan du ladda ner Google Toolbar som lägger sig i webbläsaren. Med det kan du även söka direkt i Google ifrån sökrutan.

Får du pop-ups när du spelar har du antagligen, som Skribb säger, Spy-Ware. Det tar du bort med Ad-Aware. Det finns andra program för att ta bort trojaner och sådant tjafs också men jag vill hålla mig någorlunda ON-Topic och inte göra detta till någon föreläsning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade igenom med programet ad-aware 6. och sedan tog jag bort alla auto karantänade mappar och sånt sen så funkade det. Men tack för al hjälp. och föresten det där med firefox och mozilla och alt vad det heter, pappa skulle nog inte gilla det och så. hade det varit min data så kanske men det löste sej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...FireFox verkar ju vara lösningen på alla problem numera.

"Cancer? Ta en FireFox och dina problem är ett minne blott"

^_^:lol: Jo det är sant :D

men hans problem verkar ju vara spyware, som inte behöver webbläsaren på för att skicka popups. Och då spelar det ingen roll att man har firefox. Skulle testa adaware. Men en sak är säker, firefox är säkrare att använda än ie, då ie är svag mot spyware osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor