JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Jag har lite problem. Jag har två uppdrag jag kan göra och båda är båtuppdrag, och jag välter hela tiden när jag ska svänga eller så snurrar jag runt så att jag förlorar massatid. Kan någon ge mig några körtips? Jag har det på PS2. Redigerad 5 augusti, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 använd spaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag använder spaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 OK, jag har övat lite, så nu går det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts