emo Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 måste man göra alla 100 på en gång eller kan man t.ex. göra typ 10 st sen göra 10 till o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Tror du kan göra några i taget... men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag har för mig att det går på taxi uppdragen men inte på polis uppdragfen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zenkei Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 måste man göra alla 100 på en gång eller kan man t.ex. göra typ 10 st sen göra 10 till o.s.v. ja,, de går att göra 10 åt gången men det går inte att göra det medpolisuppdraget eller ambulans heller inte med brandbilsuppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ja,, de går att göra 10 åt gången men det går inte att göra det medpolisuppdraget eller ambulans heller inte med brandbilsuppdraget Jag är helt säker på att man inte behöver göra allt i streck med Taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag är helt säker på att man inte behöver göra allt i streck med Taxi. nej det behöver man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts