MetoC7 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Finns det nån varelse sämre en Lick och Skeleton men Starkare en Mini-Drakar och Spindlar?? Isånafall, vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 bull fighters.. Hounds... och om elite bull fighter tror ja dom e sämre en lich Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 (redigerad) Amen fyfan! Kolla vad jag skrev innan... http://nariamu.ath.cx/ Tanka det där? hur F*AN vet du att det inte är fusk?? tala om de för mig! huR FAN VET DU ATT DET INTE ÄR EN fuskserver! Redigerad 18 augusti, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 hur F*AN vet du att det inte är fusk?? tala om de för mig! huR FAN VET DU ATT DET INTE ÄR EN fuskserver!!! 1.För att man spelar inte på samma server som ni... 2.För att det e ganska många som spelar det och har väldigt hög lvl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 haha.. de va ju inte en ny server.. de va ju en helt ny client Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2004 haha.. de va ju inte en ny server.. de va ju en helt ny client Amen samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Lallaren och comfy ska ni flamea varan så får ni pma varran annars STFU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts