Jump to content

Mu

Korven
 Share

Recommended Posts

1. Noria är en stad som ligger öst om lorencia.... inte en server.. och VAröfr i H*lvete skulle dom ha lvl 1000 med ?? , tänk lite.. högsta e runt 350... >_<

2.samma sak här , ää? förrsten glöde ´ja säg att man måste va lvl 10 för noria :unsure:

*EDIT*

Varför inte bara gå in på offciella och tanka? ->Mu Online<- ... och tryck sedan på downloads...

:ermm:

men du måste regga dig först

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lallaren, det finns nå extra grejj man kan ladda ner... Där finns det en server som heter Noria... ja vet onödigt.. tyckte ja me när ja såg det!

Jag sa fel den heter naria... Jag skiter i om ni tycker att det e onödigt med en till server men jag tycker att det e kul att spela där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NARIA?? vet bara att det finns Wigle och Maya ...? ,

DE E NOG FUSK ... DE FINNS INGET PÅ MU ONLINEs hemsida därman kan ladda ner den Sk*ten.... och om man kan bli lvl 1000 ... de kallar ja fusk.. för inget av de kan man bli ..., fäörutom på erat fusk ..som de e nog.. >_<

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DE E NOG FUSK ... DE FINNS INGET PÅ MU ONLINEs hemsida därman kan ladda ner den Sk*ten.... och om man kan bli lvl 1000 ... de kallar ja fusk.. för inget av de kan man bli ..., fäörutom på erat fusk ..som de e nog.. :D

det finns nog inga fusk till MU skulle jag tänka mig, men om man öppnar lite filer här och var så kanske det blir något ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DE E NOG FUSK ... DE FINNS INGET PÅ MU ONLINEs hemsida därman kan ladda ner den Sk*ten.... och om man kan bli lvl 1000 ... de kallar ja fusk.. för inget av de kan man bli ..., fäörutom på erat fusk ..som de e nog.. ;)

Amen fyfan! Kolla vad jag skrev innan...

http://nariamu.ath.cx/

Tanka det där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor