AE_Dave Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Undrar om det är någon här som kan göra låtar (typ techno stuk... bara musik inga röster eller något) till min HL modd... behöver en till huvudmenyn om nån vill vara jätteschysst och göra en om nån här kan så är jag väldigt tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 skaffa techno ejay och gör musiken själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Skaffa FruityLoops eller Reason! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) måste man köpa dom program då eller? *EDIT* Hittade en trial version av ett av dem på internet så jag förmodar att jag måste köpa dom? nåja... Redigerad 6 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 måste man köpa dom program då eller? *EDIT* Hittade en trial version av ett av dem på internet så jag förmodar att jag måste köpa dom? nåja... Ejay finns på Ginza för en tia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Jag har Ejay Special Edition som är Ejay Hiphop, Rave och Dance i ett. om du addar mig på msn kan du få det. Edit: Glöm de föresten! Redigerad 6 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har Ejay Special Edition som är Ejay Hiphop, Rave och Dance i ett. om du addar mig på msn kan du få det. Jag!!! jag vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jo han kan ju knappast använda piratkopierade program till modden, lär ju se lite konstigt ut om det kommer fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har gjort en kul techno låt som handlar om GTA på fruity loops3. Ett roligt program. Ni kan ladda ner den här: DJ TOJO - "Tommy Vercetti Dancing" Hör av er och säg vad ni tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 så jävla bäst låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jag har gjort en kul techno låt som handlar om GTA på fruity loops3. Ett roligt program. Ni kan ladda ner den här: DJ TOJO - "Tommy Vercetti Dancing" Hör av er och säg vad ni tycker... Ähh va jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 satans jobbig låt avskyr techno (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Om du läser licensavtalet för Ejay Special Edition ser du att du måste skriva att du har använt ejay, och ange nullsoft som skapare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Om du läser licensavtalet för Ejay Special Edition ser du att du måste skriva att du har använt ejay, och ange nullsoft som skapare.... ja men jag har använt FRUITY LOOPS 3.4 och inte e-jay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2004 Jo han kan ju knappast använda piratkopierade program till modden, lär ju se lite konstigt ut om det kommer fram. Ejay special edition är gratis! Man fick det med en Komputer För Alla CD för typ 4 år sen! Finns även under namnet EJay Markoolio Edition, och det kostar typ 49 men är exakt samma programvara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts