erko Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag såg en motorcykel på vc med sidovagn men nu kan jag inte hitta den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 tänk om man kunde skjuta så att sidovagnen lossnade från motorcykeln och fortsatte åt ett annat håll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 (redigerad) Det har jag sett i verkligheten...När jag åkte bil i Norrtälje så åkte en motorcykel med en sidovagn bredvid...Se`n låssnade den och åkte in i ett staket.... Redigerad 14 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Det har jag sett i verkligheten...När jag åkte bil i Norrtälje så åkte en motorcykel med en sidovagn bredvid...Se`n låssnade den och åkte in i ett staket.... Satt det nån i sidovagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Satt det nån i sidovagnen? Ja en liten unge tror jag...Den åkte inte långt..En bit in på trädgår`n bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ja en liten unge tror jag...Den åkte inte långt..En bit in på trädgår`n bara.... HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA..........oj....förlåt.....nu va jag lite väl grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts