MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 När jag vakna idag tröck jag på datorn men internet funkade inte (inte login1 heller), sen börja det funka men nu är hela datorn helt seg! vad kan vara fel? Jag har formaterat m.m Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 starta om modem/router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Gjort det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ring telias support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Får väl ta o göra det då, tack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 internet funkar visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 internet funkar visst han sa att de funka senare . men datorn är slö. Varför han ska ringa till telia för de vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 han sa att de funka senare . men datorn är slö. Varför han ska ringa till telia för de vet jag inte inte jag heller, läste det som om internet var skitsegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 han sa att de funka senare . men datorn är slö. Varför han ska ringa till telia för de vet jag inte Men internet har funkat hela tiden menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hmm datorn vart det och internet sorry för att jag glmde det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Datorn seg=Beror oftast på Spyware, förlite diskutrymme, virus mm. Kör alltså ad-aware eller dyl. Redigerad 5 augusti, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Har ungefär 120 gb ledigt, har använt spy sweeper/ad-aware så det kan nog inte vara pg.a det Och nej inget virus ^^ Redigerad 5 augusti, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts