Arman Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Vilka bilar och andra fordon vill du att det ska finnas i San Andreas? Skriv din önskelista...Dodo XLS - Extra Large Strider , en större version av Dodo...Water Crusader - Liten färja som åker runt som en linjebåt...PCJ 800 - En nyare version av 80-talets 600-serie...Linerunner XL - En Linerunner med hyttkabin...Oldé Tram - San Fierros spårvagn...Kommer inte på mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ¤Nåt nytt helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ¤Nåt nytt helt enkelt! Men typ sånna nya bilar som är självklara fast ändå inte varit med i något tidigare GTA-spel. Som husbilen...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Cyklar Spårvagnar Traktorer Fyrhjulingar Med detta menar jag att jag är helt och hållet nöjd med innehållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 bagladie ride: åka kundvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ¤Nåt nytt helt enkelt! ja samma... massa ny (motor)cyklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag vill ha en cykel med stöd-hjul LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) och kanse en kund-vagn Redigerad 5 augusti, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) och kanse en kund-vagn och vet du vad Edit är för knapp? Redigerad 5 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuruma Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag vill ha lite mer europeiska och japanska familjebilar. Det finns ju även en del såna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 en ordentlig hummer är allt jag kräver men jag kräver nog för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 en ordentlig hummer är allt jag kräver men jag kräver nog för mycket en riktigt fin trehjuling, röd och plats för en tjej där bak så är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 En mossgrön Volvo 240 från 1976 med hål i avgassystemet och rost längs med dörrsidorna vore gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Yamaha R1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ingen som verkar sakna pensionärer som glider runt med rullatorer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 vw bubbla cab, som i filmen boyz n the hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Kanske lite flera grymma cabs, och flera småbilar, som Renault Clio, eller Golf eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Kanske lite flera grymma cabs, och flera småbilar, som Renault Clio, eller Golf eller nåt.. AUDI ska det finnas det vill jag. , gröna fina audi så härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Tramp moppe eller Vit limosin Redigerad 6 augusti, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 varför PCJ 800 när man lika väl kan ha PCJ 1300 ? Typ hayabusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts