OscNik Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Hej laddade ner den där modden, Ultimate Vice City...med den skulle bilarna bytas ut mot lite sportigare bilar....stod att det skulle vara med en Viper GTS den skulle bytas ut mot Idaho...MEN jag hittar inte bilen!?! har letat överallt typ men ändå så hittar jag den inte...står den stående nånstans eller? vart brukar dom vara i för områden? Finns det nåt saved game man kan ladda ner? MVH Oscnik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 brukar åka runt i närheten av downtown har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OscNik Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Vart ligger downtown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Står inte det på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OscNik Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Får titta nu när jag ska spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 fel i installationen vilket jag haft med samma bil... texturerna orsakra problem blablabla den brukar iag inte funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts