atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) nu är den entligen uppe det ni alla har väntat på! Vice City Jumper 2! tryck här sådär hehe nu ska den funka Redigerad 5 augusti, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 nu är den entligen uppe det ni alla har väntat på! Vice City Jumper 2! tryck här funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Funkar Inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 det ska vara www.3dd3sign.com/temp/ViceCityJumper2.zip, inte www.3d33sign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 nu funkar den alla ladda på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 seg server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hehe, okej, jag tankade iaf 50-70 innan = dåligt ok, tankade själv bara för att testa nu, gick i 117kb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Filmen var Gr8 men den kunde ha varit lite längre Men GW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Filmen var Gr8 men den kunde ha varit lite längre Men GW! Atwa gjorde ett bra jobb nice film *hah* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fanis Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Nice jag ska ta o göra en film snart men blir så kass kvalle när jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Nice jag ska ta o göra en film snart men blir så kass kvalle när jag gör varför då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hah nice film, lite längre hade inte skadat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 (redigerad) Laddar i 40 med 0.5 mbit. Återkommer med kommentarer när det är klart. Utvärdering: + Stiligt gjord med fina typsnitt och fadningar mm. En del ganska imponerande stunts. - Gayig skate-punk till bakrundsmusik (observera att det är min åsikt) Många hopp var inte perfekta (taskiga landningar) En shysst film iaf, ser fram emot fler Redigerad 8 augusti, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 8 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 hah nice film, lite längre hade inte skadat nej.. :/ men men.. inget att göra åt... nästa blir längre EvilOL, musiken äger ju!.. .. men somsagt.. allt rättas i nästa då lyssnar man ju på era tips och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 ett tips är att inte använda lama fusk till pcj'n så att man inte kan ramla av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 *gäsp* Tankar i 50 k/s... Här skaffar man Telia 8000 för inget. Oh, the pain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 ett tips är att inte använda lama fusk till pcj'n så att man inte kan ramla av jag har inte gjort det.. :/ vet att det ser ut som det på en grejj men jag svär att jag inte har tankat nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 *gäsp* Tankar i 50 k/s... Här skaffar man Telia 8000 för inget. Oh, the pain. Fan vad ni har bråttom! själv tankar den just nu i 8kb/s så ni ska fan inte klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts