Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Shit.. jag satt å spela (har INGA moddar eller nått) och såg en sak i vattnet, som rör sig, den "simmar".. jag har film på det också. (sorry om det är onödig tråd, men asså, Alien? ännu mera humor av R*) EDIT: Kan skicka film på det via MSN om du vill ha. Redigerad 5 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adtranz Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Såg själv samma grejj . Fick även syn på en hajj tillsammans med en vän, konstigt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ser ut som en manet.. hur kan bilen flyta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Såg själv samma grejj . Fick även syn på en hajj tillsammans med en vän, konstigt värre haha nice jag har också sett hajar, delfiner å massa annat skräp EDIT: och jag som tyckte en sjunken båt såg ut som ett UFO först Redigerad 5 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) det kan vara en manet som sagt... finns ju delfiner, hajar, sköldpaddor o sånt.. för att bilen ska bli körbar på vatten skriver man SEAWAYS.. Redigerad 5 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 det kan vara en manet som sagt... finns ju delfiner, hajar, sköldpaddor o sånt.. för att bilen ska bli körbar på vatten skriver man SEAWAYS.. ja vet å jag å atwa satt å diskutera å kom fram till att det var en manet (?.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det är en manet, R* har tagit med det för att det ska bli mer realistiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) R* har tagit med det för att det ska bli mer realistiskt nähä? Redigerad 5 augusti, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 ser ut som en manet.. hur kan bilen flyta!? det är ett fusk som man skriver in .. det fusket heter seaways det är inge kul att göra det men man kan komma över till andra bana på en gång då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.E Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 ^ Dock är det inget roligt att fuska, bara en tråkig genväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 Shit.. jag satt å spela (har INGA moddar eller nått) och såg en sak i vattnet, som rör sig, den "simmar".. jag har film på det också. (sorry om det är onödig tråd, men asså, Alien? ännu mera humor av R*) EDIT: Kan skicka film på det via MSN om du vill ha. du bor inte på västkusten va? det är ju en manet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ser ut som en manet.. hur kan bilen flyta!? 1. Det är en manet 2. Fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts