kacke90 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hur kopierar men en palm t:ex och hur roterar man en palm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 har inte VC instalert för tillfället... men har för mig att det var i en mapp som hette data/maps. sen går du in i någon av mapparna som har en ide och en ipl fil. Sen öppnjar du Ipl filen och kopierar den raden som du vill kopiera.. Tex palm "918274"3987¤3423,42.43," massa konstiga siffor. sen öppnar du moo mapper och flyttar palmen dit du vill... hoppas du fattar... skrev lite snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 markera objektet som ska kopieras och tryck på Duplicate.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 så enkelt? okej...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 hur roterar man ett object Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 hur roterar man ett object markera ett objekt och tryck på pilarna vid Rot X, Rot Y, Rot Z... eller ändra siffrorna efter Rotation.. se bild.. men ärligt, har du ens försökt själv? det står ju t.o.m Rotation i klartext Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 markera ett objekt och tryck på pilarna vid Rot X, Rot Y, Rot Z... eller ändra siffrorna efter Rotation.. se bild.. men ärligt, har du ens försökt själv? det står ju t.o.m Rotation i klartext du snyggt theme vad använder du för nåt å var ladda du hem det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 du snyggt theme vad använder du för nåt å var ladda du hem det?? xp corona.. finns här: http://www.wincustomize.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 sorry om jag äh lite offtopic men hur installerar man themet vilken prog anvönder man??? har sj både style xp å destopx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 sorry om jag äh lite offtopic men hur installerar man themet vilken prog anvönder man??? har sj både style xp å destopx skaffa windowblinds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 markera ett objekt och tryck på pilarna vid Rot X, Rot Y, Rot Z... eller ändra siffrorna efter Rotation.. se bild.. men ärligt, har du ens försökt själv? det står ju t.o.m Rotation i klartext Ahh!! Du har samma blind som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ahh!! Du har samma blind som jag! där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts