leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Man hoppas att det är Skitsnack, vilket de förmodligen är, jag tror inte att de ska vara nån fara, för att jag tror inte att R* vill förlora ganska så mkt pengar, ca hälften av alla ägare har en 30004 o där om kring, hade de vart problem hade dom väl bara gjort så att man fick me 2 skivor istället för en dubbel dvd. Så de ska nog inte va ngt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Men inse fakta! Det är falskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Men inse fakta! Det är falskt! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 NYTT! ringde till dom som är utgivingsansvariga för GTA:SA dom sa att gta:sa kommer att fungera på alla konsoler, men sämre på dom första modellerna.. slut diskuterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 NYTT! ringde till dom som är utgivingsansvariga för GTA:SA dom sa att gta:sa kommer att fungera på alla konsoler, men sämre på dom första modellerna.. slut diskuterat! Och vad menas med sämre i detta fallet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Och vad menas med sämre i detta fallet? som det kan bli i VC ibland(iaf för mig ) , att staden och allt annat tar lång tid att ladda..så allt blir grått innan det är färdigladdat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 om det inte skulle funka på dom senare versionerna.. det låter ju troligt för varför skulle r* lägga ner en förmögen het när det inte funkar på alla ps2 or tror dom har räknat med att folk ska köpa och så funkar det inte i usa skulle dom blivit stämda innan det släpptes, så det inte skulle funka låter ju inte speciet troligt eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag tror inte en sekund på de där! Varför skulle R* gör en dubbellagrig skiva om de inte funkar på alla PS2or, då lär ju kanske 1/8 av alla PS2 ägare köpa San Andreas. De skulle ju gå skit för R* då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Jag har SCPH 50004 V9 .... det borde vell vara okej ? men ändå ! Det borde vara jävligt synd om det inte funkar på dom äldre Ps2. Då är det jhu hel knäppt ! så det MÅSSTE va fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) tragiskt... ps2 e inte värt att ha ändå... hoppas nästa gta BARA släpps till pc eeeh harför det, om ajg får fråga... ja menar: skulle R* missa shansen att sälja 2000000000000000000000000000000000000000 skivor??? Ps2 eller data. ja menar: vi säger att 20% av dom på gtasajten har det till Ps2. o alla skulle köpa sitt ex av SA, då skulle R* sälja 20% mer o tjäna 20% mer elle? Redigerad 4 oktober, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Eh, hur är det med matten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 (redigerad) En laserlins som sitter i varenda PS2 blir ju mer och mer utsliten ju mer den används, precis som allt annat, helt vanligt slitage. Så ni som har den äldsta tänkbara modellen PS2 kan nog räkna med lite längre laddningstider å sånt. Men det är bara vad jag tror. Buzz_40: Om Rockstar skulle pumpa ut 2.0 * 10^39 skivor (39 nollor, för er som inte kan nån matte) så skulle det räcka till mer 2.0 * 10^30 exemplar till var och en av helt jordens befolkning. Det verkar rätt orimligt. Hur går det med matten egentligen? Redigerad 4 oktober, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 En laserlins som sitter i varenda PS2 blir ju mer och mer utsliten ju mer den används, precis som allt annat, helt vanligt slitage. Så ni som har den äldsta tänkbara modellen PS2 kan nog räkna med lite längre laddningstider å sånt. Men det är bara vad jag tror. Tur att de inte kommer vara några laddtider mellan städerna! Då kanske man klarar sig, fast jag har iofs inte spelat så jätte mycke på min PS2a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 har en 50004 hade en 30004 men jag vann ett satin silver på en NFSU tävling så jag sålde det gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 har en 50004 hade en 30004 men jag vann ett satin silver på en NFSU tävling så jag sålde det gamla Jag var med i en sån tävling på game!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 asså de e ju skit snack så klart..! om man gör ett palystation 2 spel så måate de funka till alla playstation 2 enheter..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 http://www.gta5.com/forums/viewtopic.php?p=108499#108499 Läs det fetstilta längst ner i inlägget, ryktet är fake. Så, där har ni svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 asså de e ju skit snack så klart..! om man gör ett palystation 2 spel så måate de funka till alla playstation 2 enheter..! alla maskiner har ju varit lika snabba från början, det är bara det att 30004 efter ca ett års användning blir slöare och slöare. (min vill inte spela upp dvd filmer längre. ) R* gör ju spelet efter hur ps2an alltis sett ut. så R*s fel är det inte.. BLAME SONY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foxman Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Jag vet att det är säkert falskt rykte, men i fall att är en 39004 bra?? eller är det en gammal version?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
porre Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 det är helt klart ett falskt ryckte..! *CLOSE* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts