Jump to content

GTA SA fungerar inte på alla ps2

Slisk
 Share

Recommended Posts

Man hoppas att det är Skitsnack, vilket de förmodligen är, jag tror inte att de ska vara nån fara, för att jag tror inte att R* vill förlora ganska så mkt pengar, ca hälften av alla ägare har en 30004 o där om kring, hade de vart problem hade dom väl bara gjort så att man fick me 2 skivor istället för en dubbel dvd. Så de ska nog inte va ngt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...

om det inte skulle funka på dom senare versionerna.. det låter ju troligt för varför skulle r* lägga ner en förmögen het när det inte funkar på alla ps2 or tror dom har räknat med att folk ska köpa och så funkar det inte i usa skulle dom blivit stämda innan det släpptes, så det inte skulle funka :D:lol: låter ju inte speciet troligt eller hur. ^_^^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tragiskt... ps2 e inte värt att ha ändå... hoppas nästa gta BARA släpps till pc

eeeh :D harför det, om ajg får fråga... ja menar: skulle R* missa shansen att sälja 2000000000000000000000000000000000000000 skivor??? Ps2 eller data.

ja menar: vi säger att 20% av dom på gtasajten har det till Ps2. o alla skulle köpa sitt ex av SA, då skulle R* sälja 20% mer :lol: o tjäna 20% mer elle? ^_^

Redigerad av Buzz_40
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En laserlins som sitter i varenda PS2 blir ju mer och mer utsliten ju mer den används, precis som allt annat, helt vanligt slitage. Så ni som har den äldsta tänkbara modellen PS2 kan nog räkna med lite längre laddningstider å sånt. Men det är bara vad jag tror.

Buzz_40: Om Rockstar skulle pumpa ut 2.0 * 10^39 skivor (39 nollor, för er som inte kan nån matte) så skulle det räcka till mer 2.0 * 10^30 exemplar till var och en av helt jordens befolkning. Det verkar rätt orimligt. Hur går det med matten egentligen?

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En laserlins som sitter i varenda PS2 blir ju mer och mer utsliten ju mer den används, precis som allt annat, helt vanligt slitage. Så ni som har den äldsta tänkbara modellen PS2 kan nog räkna med lite längre laddningstider å sånt. Men det är bara vad jag tror.

Tur att de inte kommer vara några laddtider mellan städerna! :D

Då kanske man klarar sig, fast jag har iofs inte spelat så jätte mycke på min PS2a. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså de e ju skit snack så klart..! om man gör ett palystation 2 spel så måate de funka till alla playstation 2 enheter..!

alla maskiner har ju varit lika snabba från början, det är bara det att 30004 efter ca ett års användning blir slöare och slöare. (min vill inte spela upp dvd filmer längre. :P )

R* gör ju spelet efter hur ps2an alltis sett ut.

så R*s fel är det inte.. BLAME SONY!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor