Zyber Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 http://www.gta5.com/forums/viewtopic.php?p=108499#108499 Läs det fetstilta längst ner i inlägget, ryktet är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 http://www.gta5.com/forums/viewtopic.php?p=108499#108499 Läs det fetstilta längst ner i inlägget, ryktet är fake. vad är det för mening egentligen att sprida sådana där rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Dom säger ju att det e fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 det är fake till 100%. om det skulle stämma så skulle ingen med ett gammalt ps2 kunna se på dvd filmer. för till 99.9% av filmerna är duallayer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 det är fake till 100%. om det skulle stämma så skulle ingen med ett gammalt ps2 kunna se på dvd filmer. för till 99.9% av filmerna är duallayer?? då är det falskt. jag kan se mina dvd-filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 detta e bullshit! om dom gör detta förlorar dom mykke pengar på det! det vill ja lova! this is bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 man kunde lugnt se att de va fake från första början för om sony skulle ändra nåt i ps2 så skulle dom ju inte missa chansen att ta betalt typ att dom skulle säga att dom hade förbätrat versionen och lagt på 500kr på priset till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Klart att det är fake, ska alla som har ett gammalt PS2 byta för att spela SA då eller? Låter ju lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Poängen med en konsoll är ju att man inte ska behöva byta ut den utan att alla ska vara exakt lika bra (såvida man inte har installerat något i efterhand, moddat, chippat, etc) till skillnad från datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) jag har en SCHP 30004 tror jag, skönt att den kommer klara spelet, lasern är ju redan gammal och sliten Redigerad 7 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Ni behöver inte vara oroliga...spelet kommer att passa till alla versioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jepp BOO YA! mother ****** making rumers. let me put this damn rumer to rest and officially say this: THIS RUMER IS FAKE! i called sony entertainment company, they said anything wth a Playstaytion entertainment logo on it will play on the playstayion 2. they also said if it had trouble on any model that it would not be able to go on the market. so put this damn rumer to rest and dont be afriad cuz this rumer is FALSE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Jag köpte PS2 den dag den kom till Sverige och jag har SCPH-30004 så ja vettefan hur man får tag på 30001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 EHHHH.... Skitsnack! Klart fan det funkar på alla PS2: or! I sånna fall skulle väl R* gjort nåt åt det+ en PS2 är alltid en PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 (redigerad) jag tror inte att det är sant föresten så har jag SCPH-39004 Redigerad 16 augusti, 2004 av Boban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 om R* skulle jävlas så, så skulle dom förlora en massor med stålar på det, för jag skulle inte skaffa SA då, och jag tror att det är fler som skulle skita i det. Men som sagt, ryktet är ju falskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 om R* skulle jävlas så, så skulle dom förlora en massor med stålar på det, för jag skulle inte skaffa SA då, och jag tror att det är fler som skulle skita i det. Men som sagt, ryktet är ju falskt. ja man skaffar sig ju inte en ny ps2 bara för ett nytt spel... (dyrt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 ja man skaffar sig ju inte en ny ps2 bara för ett nytt spel... (dyrt) Antagligen! Visst, jag är dum i huvudet men jaja...haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 på min 30004 så kommer det inte fungera iaf.. då den inte äns kan läsa en musikvideo dvd utan att hänga sig. det som då är problemet med 30004 är att processorn blir slö efter cirka ett års användning. (lagom till att garantin gått ut.) sen så låter ju helvetet skapligt mycket med, så det är ju värt att inkasera en ny maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 17 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2004 tragiskt... ps2 e inte värt att ha ändå... hoppas nästa gta BARA släpps till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts