gtagamer Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Har hört att det ska vara 4 DVD skivor till pc undrar hur det blir till ps2 och xbox? Ska man behöva byta skiva när man åker in i en ny stadsdel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) lol inte fyra dvd skivor Redigerad 5 augusti, 2004 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
--JB-- Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 en dubbelsidig skiva blir det. det är vad jag har läst i de engelska tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Haha! Då vet jag hur jag ska göra till min xbox för att slippa byta skiva hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Haha! Då vet jag hur jag ska göra till min xbox för att slippa byta skiva hela tiden Ja,vadå fläska i dig sirap eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Okej, jag tror nog han har fått sitt svar nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Inte dubbelsidig! Dual Layer!!! Orkar itne förklara vad det är eftersom jag redan gjort det förut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Han vänder bara på hela xboxet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 kan vi komma överrens snart att det är dubbel LAGER och inte dubbel SIDIG DVD skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 kan vi komma överrens snart att det är dubbel LAGER och inte dubbel SIDIG DVD skiva Ja exakt! När ska vi alla komma överens om det. För alla som inte vet så behöver man allstå Inte byta sida på skivan när det är dual layer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Har hört att det ska vara 4 DVD skivor till pc undrar hur det blir till ps2 och xbox? Ska man behöva byta skiva när man åker in i en ny stadsdel eller? Ganska stor signatur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 en dubbelsidig skiva blir det. det är vad jag har läst i de engelska tidningarna jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag med.. Nej den ska inte vara dubbelsidig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ja,vadå fläska i dig sirap eller?? nej han kommer att cracka spelet då behöver man inge cd skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 kan vi komma överrens snart att det är dubbel LAGER och inte dubbel SIDIG DVD skiva Ehm...officielt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ehm...officielt? Ehm...ja Det finns nån sida med alla bekräftade saker. Har ingen länk...men du kanske vet.. Där står det "Dual Layer", vilket är en skiva med två lager där ett är genomskinligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ehm...officielt? om du frågar så är svaret : JA om du är sarkastiskt så är svaret : Ville få tyst på tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ja,vadå fläska i dig sirap eller?? hahhahhahah bäst på länge!!! hahahhahahahahhahahahhahahahhahah :-) och nej det kommer absoulte inte vara 4 skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts