Meller Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 jag tänkte byta ut alla bilar som man får när man har klarat alla listorna vid sunshine autos, t. ex Deluxo, Sabre Turbo. Har ni några tips på bilar som man kan byta mot dessa?Eleanor kommer jag att byta ut mot Sabre Turbo. De andra bilarna i Sunshine vet jag inte vilka jag ska byta ut mot. Helst ska de vara några från 80-talet eller äldre, men de går också bra med nya bilar. Har ni några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Sandking: Tropical Storm! den aeger! Hotring: Kanske en Nissan Skyline eller Toyota Supra Deluxo: En HotRod kanske... Det blev ju nästan bara nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Sandking: Tropical Storm! den aeger! Hotring: Kanske en Nissan Skyline eller Toyota Supra Deluxo: En HotRod kanske... Det blev ju nästan bara nya hehe aja vart laddar man ner dom då? vill ju se dom först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
äpplet Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det är ju den första drömmen, Att byta alla bilar Men man behöver visst ha en bättre dator för 5 gånger så stor img fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tropical Storm Nissan HotRod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tropical Storm Nissan HotRod thx nån som har mera tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det är ju den första drömmen, Att byta alla bilar Men man behöver visst ha en bättre dator för 5 gånger så stor img fil Ladda hem ultimate vice city den byter ut alla bilarna mot riktiga. Ja har ränsat min dator så ja har ej kvar det du kan ladda ner det på kazaa 2.6 sökord typ ultimate,real vice city,real gta ja nå sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 thx nån som har mera tips? ladda hem vilka du vill,det måste inte stå ex ifall du vill göra om sabretur.dff o txd så kan du ta te x en cadillac som är en idaho.dff o txd o lägga in i img:n o trycka på rename sen skriver du typ sabretur.dff på din idaho.dff fil o sabretur.txd på idaho.txd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 du kan ju byta ut golf bilen mot en gokart!!! jag gorde det förut och den gick som f*n bara man åkte up på en trotoar kant så gorde man typ 6 volter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ladda hem vilka du vill,det måste inte stå ex ifall du vill göra om sabretur.dff o txd så kan du ta te x en cadillac som är en idaho.dff o txd o lägga in i img:n o trycka på rename sen skriver du typ sabretur.dff på din idaho.dff fil o sabretur.txd på idaho.txd. thx alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kacke90 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 vart kan man ladda ner gocarten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det är ju den första drömmen, Att byta alla bilar Men man behöver visst ha en bättre dator för 5 gånger så stor img fil jag har snart bytt ut alla bilar inte många kvar nu.. synd att det är så jävla svårt att hitta snygga 4-dörrars bilar bara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Här finns några snygga bilar: http://spc.gta.com.ua/cars6.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 du kan ladda ner det på kazaa 2.6 Är inte kazaa warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Är inte kazaa warez? nem för det är lagligt att ladda hem bara olagligt att dela ut copyright skyddade material... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts