Jump to content

Detta får inte hända!!

Recommended Posts

Har vart på semester nu idag (en dag) å kom hem. så såg jag stora jävla bromsspår av en lastbil alldeles utanför tomten, tänkte att nån kört på kickan (en av våra hundar) men som tur hade inte nån gjort det. Och nu läser jag här på gtasajten att nån dum jävla advokat försöker förstöra Rockstar och SONY.

Men om ni minns för nåt halvår sen (eller vad det var) så var det nån som sa att han hade vart på lan hos nån polare å lirat cs hela natten, och på morgonen så fick han se polarens morsa, han sa att om han hade haft ett vapen i hand så hade han skjutit henne. Fyfan det måste vart betalt med en stor summa, såg det i tv4

Men annars. Dom som lirar cs, gta å Manhunt på våran skola är ordentliga medan dom som går på ungdomsgårn eller är ute å hänger på gatorna på stan på sena kvällarna är såna som skulle kunna mörda folk.

Det ända sättet att bli sjuk av t.ex. Manhunt är att bli beroende av det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En fet stor 18-års gräns ska det vara på GTA spelen, och affärerna ska hålla mycket större koll på det, och som sagt, föräldrarna ska vara vaksamma i högsta hugg!

Det här är inte ett spel som en 14 eller 15 åring ska spela, dom ska istället sitta hemma och göra sina läxor ;)

ge dig fan, jag är 15 å inte påverkad av nåra spel =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor