Pimpen Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Har vart på semester nu idag (en dag) å kom hem. så såg jag stora jävla bromsspår av en lastbil alldeles utanför tomten, tänkte att nån kört på kickan (en av våra hundar) men som tur hade inte nån gjort det. Och nu läser jag här på gtasajten att nån dum jävla advokat försöker förstöra Rockstar och SONY. Men om ni minns för nåt halvår sen (eller vad det var) så var det nån som sa att han hade vart på lan hos nån polare å lirat cs hela natten, och på morgonen så fick han se polarens morsa, han sa att om han hade haft ett vapen i hand så hade han skjutit henne. Fyfan det måste vart betalt med en stor summa, såg det i tv4 Men annars. Dom som lirar cs, gta å Manhunt på våran skola är ordentliga medan dom som går på ungdomsgårn eller är ute å hänger på gatorna på stan på sena kvällarna är såna som skulle kunna mörda folk. Det ända sättet att bli sjuk av t.ex. Manhunt är att bli beroende av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Öh eller spela in själv, har du ingen video eller? Heh nää.. har bara DVD.. de moderna.. hehe annars skulle jag ju ej frågat dummer !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 hmm...jag har en fråga...Vad har dom för bevis på att det är manhunt,R* fel att den här killen...gjorde nåt...för det kan ju vart nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Det VAR nåt annat, DUH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Är det nån som har förstått att det var OFFRET som ägde spelet, och inte rånaren?(mördaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Jag har förstått det enda från början. Men de båda satt och spelade det tillsammans, typ dagen innan eller så. Mordet skedde i en park, offret sades att han skulle möta två tjejer där.. sen rätt var det var så SLAFS - Flera kniv- och hammarhugg lite varstans på kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Men är det någon som har spelet? Eller har spelat spelet? Står det i början att det som ses i spelet inte bör utföras i verkligheten, eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Inte vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Fan va gött!!!! Nu är det bara ett halvår kvar tills jag får köpa GTA, har fan väntat i 7 år nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Fan va gött!!!! Nu är det bara ett halvår kvar tills jag får köpa GTA, har fan väntat i 7 år nu... vad har det med tråden och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Heh nää.. har bara DVD.. de moderna.. hehe annars skulle jag ju ej frågat dummer !! Haha men klart man har vhs också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 (redigerad) hahaha Redigerad 9 augusti, 2004 av mankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 vad har det med tråden och göra? Kom o tänka på det när det snackades om 18-grännser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2004 Kom o tänka på det när det snackades om 18-grännser Haha, det var nog det mest värdelösa inlägget någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 En fet stor 18-års gräns ska det vara på GTA spelen, och affärerna ska hålla mycket större koll på det, och som sagt, föräldrarna ska vara vaksamma i högsta hugg! Det här är inte ett spel som en 14 eller 15 åring ska spela, dom ska istället sitta hemma och göra sina läxor ge dig fan, jag är 15 å inte påverkad av nåra spel =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) ....... Redigerad 10 augusti, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts