Funnylin Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Herregud vad alla hatar Thompson helt plötsligt. Ingen som tänkt på att det är hans jobb att fria hans klienter? Aja, jag säger: Go for it Thompson! Testa gränserna. Men han får skylla sig själv när Take 2's advokater sätter tänderna i honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Står det inte på tex. Manhunt förpackningen att spelet är väldigt våldsamt och att det rekomenderas att spelas av 18-åringar! Så föräldrarna får väl skylla sej själva att lät sina söner spela Manhunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Står det inte på tex. Manhunt förpackningen att spelet är väldigt våldsamt och att det rekomenderas att spelas av 18-åringar! Så föräldrarna får väl skylla sej själva att lät sina söner spela Manhunt! Nej det står att det rekomenderas för personer över 18 år inte för 18-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uncel sam Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) JÄVLA ADVOKATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! URK Redigerad 6 augusti, 2004 av uncel sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ifall jag får barn ska han/hon inte få spela spel som GTA försän han/hon e typ 12-13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ifall jag får barn ska han/hon inte få spela spel som GTA försän han/hon e typ 12-13. Det kommer säkert finnas nya spel som är bättre änn Gta ute då.....kan jag tänka mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Skeesy: Poängen var nog mer att Mikolans barn inte skulle spela spel med GTA-aktigt våldsinslag förräns vid 12-13 års åldern. Om det finns ett, då nysläppt, GTA är no irrelevant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Tänk så mycket problem alla får tack vare den galne snubben som mördade en annan kille.. förstår man inte att det är på skojj alla Tv-spelen?.. sjuka snubbar..! krajjar för alla.. *Hrrrmpf* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 om han nu skulle lyckas så kommer han nog bli väldigt hatad (liksom gta spelen är hur populära som helst) och plus så kan ju R* starta upp ett nytt företag om nu han skulle lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Det kan omöjligt vara R*s fel. Vissa barn har helt enkelt svårt att fatta vad som är på lådsas. Jag läste en gång att ett barn hoppat från ett 12 våningshus för att han trodde han var en pokémon. Jag menar ska man ha 18 års gräns på Pokémon då också??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Som sagt, Thompson har tagit en större tugga än vad han kan svälja. Hoppas TV och radio sänder rättegången. Isf ska jag spela in den. Farsan jobbar på SR. Hähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Som sagt, Thompson har tagit en större tugga än vad han kan svälja. Hoppas TV och radio sänder rättegången. Isf ska jag spela in den. Farsan jobbar på SR. Hähä. Heh om du skulle spela in den så måste du skicka den te mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Står det inte på tex. Manhunt förpackningen att spelet är väldigt våldsamt och att det rekomenderas att spelas av 18-åringar! Så föräldrarna får väl skylla sej själva att lät sina söner spela Manhunt! precis !! Håller med..! c") Redigerad 7 augusti, 2004 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Någon som har en bild på han fula Thompson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hur skulle den där Thompson kunna sätta dit R*. För det första finns det ingen lag på att minderåriga inte får spela spel med åldersgräns över 18 år. Det står även tydligt på covern att barn under 18 inte bör köpa/spela detta spel eftersom det innehåller våldsamma scener. Så R* har varnat för att barn inte ska spela spelet. Det betyder att barnets föreldrar har ansvar över vad som bör spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Heh om du skulle spela in den så måste du skicka den te mig Öh eller spela in själv, har du ingen video eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Vem skulle någonsin sända en amerikansk rättegång i svensk radio? En rättegång som dessutom skulle vara väldigt liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Vem skulle någonsin sända en amerikansk rättegång i svensk radio? En rättegång som dessutom skulle vara väldigt liten... Jag sa bara att jag HOPPAS att dom skulle det. Men nej, antagligen inte. Fast det vore ju ballt, onekligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 (redigerad) Jag sa bara att jag HOPPAS att dom skulle det. Men nej, antagligen inte. Fast det vore ju ballt, onekligen. dom kanske kan säga nåt på nyheterna . För jag kolla på nyheter en gång så hade dom en nyhet om postal2 om att skit många hade anmält spelet Edit : Thompson kommer förlora rättegången de vet jag. Och då kommer han skämmas så mycket så han får gömma sig i kloakerna! Redigerad 7 augusti, 2004 av Fighter-2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2004 Hur skulle den där Thompson kunna sätta dit R*. För det första finns det ingen lag på att minderåriga inte får spela spel med åldersgräns över 18 år. Det står även tydligt på covern att barn under 18 inte bör köpa/spela detta spel eftersom det innehåller våldsamma scener. Så R* har varnat för att barn inte ska spela spelet. Det betyder att barnets föreldrar har ansvar över vad som bör spelas. Det skulle vara lättare om den rekomenderade åldersgränsen var en faktiskt åldersgräns. Då skulle allt ansvar skjutas från utvecklaren/utgivaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts