Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 jag tycker Åldersgränserna är för mesiga. Dom borde komma ner i åldergräs till typ 12år ärigt ja tycker jag För typ allla på hela min skola (pojakrna) vet nästan alla vad GTA är och har spelat det.det Betyder att den 18års gränsen inte betyder så mycket och dom inte behöver bry sig så mycket. Och en annan sak. Han Thompson jag tror inte han kan styra över hela världens TV-spels butiker. Hela USA hela Europa , Hela Japan. Jag tror att Alla tvspels butiker kommer räcka ett Lång finger åt han och säga "FUCK YOU!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Alltså åldersgränser det är mest att det är REKOMENDERAT från 18 t ex. men om ett barn får tag på manhunt och sedan spelar det och sedan dödar nån då är det inte R* fel. Jag tror att om ett barn slog ner ett annat barn så skulle mamman/pappan skylla på GTA även ifall barnet inte äns vet vad GTA är utan han hade spelat NHL2005 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Alltså åldersgränser det är mest att det är REKOMENDERAT från 18 t ex. men om ett barn får tag på manhunt och sedan spelar det och sedan dödar nån då är det inte R* fel. Jag tror att om ett barn slog ner ett annat barn så skulle mamman/pappan skylla på GTA även ifall barnet inte äns vet vad GTA är utan han hade spelat NHL2005 typ. dom kanske skyllde på ishockey slagsmålen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) men regler är till för att brytas ju nee.. inte precis , men asså. Den där advokaten eller va han nu är, iaf är han trög som en brygga Han vill bara ha uppmärksamhet det får han ju också. EDIT: barnen å ungdommarna å ja vi (iaf dom i USA å de) blir nog mer våldsamma om han förbjuder alla att dom släpper fler spel.. tror ni inte att ni hade blivit ganska sura om han lyckats stoppa R* dan innan dom ska släppa GTA SA? hade ju var ganska.. ja.. det går inte å berskiva det i ord Redigerad 5 augusti, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) Jag vet inte vad som händer uppe i thompsons skalle men det ända jag kan komma på är att han är jävligt desperat. Han BORDE ju för det första veta om att det finns en 18-års gräns och att han då inte kan skylla på rock*. Sen borde han ju även förstå att det är föräldrarnas skyldighet att uppfostra sina barn, så det är ju dom som borde ha koll på vad deras EGNA barn gör. Men nädå, efter att deras barn gjort något hemskt skyller dom på rock* som har satt en 18-års gräns på spelet och som tyvärr inte kan uppfostra deras barn. Dom ända föräldrarna kan skylla på är ju affären och sig själva framförallt! Allt detta borde ju Thompson tänkt på, speciellt om han är utbildad till advokat. Han halkade kanske in på ett bananskal. Men iallfall han tror att han kan få rockstar att lägga ner och att han kan få alla deras pengar om dom fortsätter(vilket verkar osannolikt). Thompson VET hur mycket rockstar tjänar på sina spel och därför är han kanske mest ute efter deras pengar. Han är nog desperat efter deras pengar men hans argument mot rock*, vad är det för ett argument? Nädu Thompson du får nog komma med något bättre om du vill stjäla alla deras pengar. Du kan ju försöka med att kasta in en handgranat till rockstars högkvarter och sedan skylla på att det var dom som avlöste den. Då kan du ju säga att dom spelat för mycket GTA och om du har tur, en jävla tur, så kanske argumentet går hem. Men då bör du nog flytta till en öde ö där ingen kan hitta dig. För du lär nog inte vara så populär. Nu är det ju inte säkert att det enbart är pengarna han är ute efter. Men om det enbart är för att han vill försöka visa vilken bra advokat han är, ja då borde han kanske från första början tagit jobb som städare istället. Sen för alla de brott som begåtts bland minderåriga. Det är hemskt. Men om man går ut och skjuter ihjäl folk m.m. så är det något annat som är fel. Antingen är barnet sjukt psykist eller så har barnet haft en väldigt svår uppväxt med sina föräldrar. Sen för att föräldrarna ska skydda deras skinn skyller dom på rock*. Sen en sak till som har nämts förr. Vad är sjukast: att minderåriga spelar spel med 18-års gräns eller att dom får tag på vapen? Om dom fått tag på vapnet hemma så borde ju återigen FÖRÄLDRARNA haft det inlåst. Och om dom fått tag på det i en vanlig affär, ja då börjar jag undra vad som händer med samhället! Om Thompson får rätt. Då vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Thompson är ond! Redigerad 5 augusti, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag vet inte vad som händer uppe i thompsons skalle men det ända jag kan komma på är att han är jävligt desperat. Han BORDE ju för det första veta om att det finns en 18-års gräns och att han då inte kan skylla på rock*. Sen borde han ju även förstå att det är föräldrarnas skyldighet att uppfostra sina barn, så det är ju dom som borde ha koll på vad deras EGNA barn gör. Men nädå, efter att deras barn gjort något hemskt skyller dom på rock* som har satt en 18-års gräns på spelet och som tyvärr inte kan uppfostra deras barn. Dom ända föräldrarna kan skylla på är ju affären och sig själva framförallt! Allt detta borde ju Thompson tänkt på, speciellt om han är utbildad till advokat. Han halkade kanske in på ett bananskal. Men iallfall han tror att han kan få rockstar att lägga ner och att han kan få alla deras pengar om dom fortsätter(vilket verkar osannolikt). Thompson VET hur mycket rockstar tjänar på sina spel och därför är han kanske mest ute efter deras pengar. Han är nog desperat efter deras pengar men hans argument mot rock*, vad är det för ett argument? Nädu Thompson du får nog komma med något bättre om du vill stjäla alla deras pengar. Du kan ju försöka med att kasta in en handgranat till rockstars högkvarter och sedan skylla på att det var dom som avlöste den. Då kan du ju säga att dom spelat för mycket GTA och om du har tur, en jävla tur, så kanske argumentet går hem. Men då bör du nog flytta till en öde ö där ingen kan hitta dig. För du lär nog inte vara så populär. Nu är det ju inte säkert att det enbart är pengarna han är ute efter. Men om det enbart är för att han vill försöka visa vilken bra advokat han är, ja då borde han kanske från första början tagit jobb som städare istället. Sen för alla de brott som begåtts bland minderåriga. Det är hemskt. Men om man går ut och skjuter ihjäl folk m.m. så är det något annat som är fel. Antingen är barnet sjukt psykist eller så har barnet haft en väldigt svår uppväxt med sina föräldrar. Sen för att föräldrarna ska skydda deras skinn skyller dom på rock*. Sen en sak till som har nämts förr. Vad är sjukast: att minderåriga spelar spel med 18-års gräns eller att dom får tag på vapen? Om dom fått tag på vapnet hemma så borde ju återigen FÖRÄLDRARNA haft det inlåst. Och om dom fått tag på det i en vanlig affär, ja då börjar jag undra vad som händer med samhället! Om Thompson får rätt. Då vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Thompson är ond! Vackert :'( *klapp klapp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 :| men det spelar väll ingen roll om jag fattar rätt ska det vara från 18.. jag kan köpa ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 :| men det spelar väll ingen roll om jag fattar rätt ska det vara från 18.. jag kan köpa ändå Ja precis.. Är 18 nu men när jag köpte vice var jag inte det, och då köpte jag det på postförskott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 :| men det spelar väll ingen roll om jag fattar rätt ska det vara från 18.. jag kan köpa ändå Vad har detta med jag skrev att göra? Eller vem svarade du till? Jag vet självklart att man kan köpa det ändå men det är ju inte rockstars fel vilket jag har skrivit i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Hmm.... det är precis som att jag ser en vålds film på TV. Och går ut och slår folk för jag sett de. Det är ju inte dom som gjort filmens fel. Det är ju Den som glodde för han e dum i huvudet och borde inte vara ute och leva fritt. Samma sak borde det vara med spel. Och det finns "PSYKADE" Människor ivår vrälds tyvärr men det kan ju inte han Thompson förstå! Hehe... Thompson ska jag döda dig med en thomson eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alexxx Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 (redigerad) När barnen är så små så förstår dom inte! Men han har dåliga föräldrar. Att dom kunde låta honom... Man undrar vart dom var någonstans... Jag saknar ord! Men en grej jag inte hittar, jag kanske är "psykad" men hur gammal var den minderåriga? Tänk om han var 17... ELLER 18?? om man räknas som ett barn då. :) Redigerad 5 augusti, 2004 av Alexxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ja precis.. Är 18 nu men när jag köpte vice var jag inte det, och då köpte jag det på postförskott.. jag är 14 nu köpte vice city när jag var 13.. fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Men ändå...någon som går ut och gör något sånt måste ju redan ha något fel i huvudet. Normala personer (som alla vi här ) gör inte sådana saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Men ändå...någon som går ut och gör något sånt måste ju redan ha något fel i huvudet. Normala personer (som alla vi här ) gör inte sådana saker. Exact! Normala människor fattar att det är bara låtsats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 nu är jag tillbaka efter att ha vart borta en låååååånng tid. Flämt! Snubben ska inte bara sätta fast ett multinationelt spelföretag som tjänar miljoner om året, utan även bjässeföretaget som släppt konsollen (PS1) som sålt mest i hela världen, någonsin?PS 2 har också världsrekordet för världen bäst och snabbast säljande konsoll! jag spelade dessutom GTA när jag var 4 ÅR!!!!! när jag gick i 1:an så spelade nästan alla utom tjejerna i min klass GTA 2. och när jag gick i 2:an så spelade alla GTA 3. i 3:an så var det VC som gällde. (min kompis som är ett år mindre än mig spelade VC i 2:an!!) VC var det enda som var problem med att köpa jag gick till leksaksaffär'n här i ¨Norrtälje och skulle köpa VC "nä, du får inte köpa!" eftersom fasan var på bolaget och vi hade bråttom som var farsans kompis som var med till hjälp han gav dem en avhyvling och så fick "hans lille son" köpa det .PS. nu är jag 10 och ska fylla i September. nu år det vara nog med familjehistoria och som slutord säger jag: THOMPSON ÄR EN IDIOT!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag tycker att nu om han killen spelade manhunt och dödade sin vän så kan jag ju säga att hur kan man vara säker på att det bara var manhunt,Rockstars spel som är våldsamma och som han spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 tänk också Nyheterna, dom kan ju sända direkt sändningar å det som typ irak kriget å WTC katastrofen. om en unge skulle se typ att 1 plan krascha i WTC å dom berätta att det kapades, så försöker ungen också det (kapa planet). Inte är det terroristerna som kapade planet som får skulden för "inspirationen" åt ungen? å inte Nyheterna som sände det så ungen fick se. å den där Thompson skulle nog inte vilja stämma nyheterna om han så hade vunnit.. Vuxna lever på nyheterna på tv. usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Det verkas precis som om han Thompson tror att man bara kan påverkas av spel om man kan påverkas av spel då kan man påverkas av: Filmer , Serietidningar , Leksaker , Sport , Musik och mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 5 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Jag kom att tänka på en sak. Tänk om Thompson verkligen får rätt och rockstar lägger ner redan innan GTA:SA släpps. Men det kan bara inte vara möjligt. Det får inte vara möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 tänk också Nyheterna, dom kan ju sända direkt sändningar å det som typ irak kriget å WTC katastrofen. om en unge skulle se typ att 1 plan krascha i WTC å dom berätta att det kapades, så försöker ungen också det (kapa planet). Inte är det terroristerna som kapade planet som får skulden för "inspirationen" åt ungen? å inte Nyheterna som sände det så ungen fick se. å den där Thompson skulle nog inte vilja stämma nyheterna om han så hade vunnit.. Vuxna lever på nyheterna på tv. usch ehhh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts