Jump to content

Detta får inte hända!!

Recommended Posts

En fet stor 18-års gräns ska det vara på GTA spelen, och affärerna ska hålla mycket större koll på det, och som sagt, föräldrarna ska vara vaksamma i högsta hugg!

Det här är inte ett spel som en 14 eller 15 åring ska spela, dom ska istället sitta hemma och göra sina läxor :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En fet stor 18-års gräns ska det vara på GTA spelen, och affärerna ska hålla mycket större koll på det, och som sagt, föräldrarna ska vara vaksamma i högsta hugg!

Det här är inte ett spel som en 14 eller 15 åring ska spela, dom ska istället sitta hemma och göra sina läxor :huh:

14 år i augusti här ^_^ *s*

men farsan tycker det

är okej.

Jag har lirat GTA spelen sen första spelet.

och har inte blivit påverkad ett dugg :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men många affärer struntar iaf i åldergränsen på spelen. de vill ju bara sälja och dra in pengar till verksamheten. och vem vill inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat GTA sen första spelet. Och jag tycker det ska vara 16 års gräns ^_^

visst jag håller med om att affärerna har dålig koll, men de vill bara tjäna pengar inget annat :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va i H*lvete! Det är en j*vligt hård gräns på spelet ju, min mostersman skulle köpa spelet åt mig i usa. Han e typ 56 och i butiken fårgade de om han skulle köpa spelet åt nån under 18, men han fick till och med förklara att det var han som skulle spela de. Så jag fattar inte hur de där idioterna kan skyla på att R* har nått med det att göra, allt hänger ju på föreldrarna, eller i vissa fal då på butiken!

Jag vet iaf att de inte kommer kunna lägga ner Rockstars verksamhet förens R* gör ett spel som e riktigt våldsamt och har en åldersgräns på 3 år!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hähä, är han inte underbar? Kollade lite noggrannare på intervjun, och där har jag nu hittat pärlor värda miljoner att spara på som typ

...I warned them almost two years ago that if they didn't do more to keep these games out of the hands of minors...they should have listened to me and they didn't.
Såå... Han förväntar sig att R* ska lyssna på en kaxig advokat? Helt ärligt? Det här slår ju Bush!

Inte bara detta, men även

GD: You are going to target Rockstar North?

Thompson: Not just Rockstar, another target will be Sony. The tie-in between Rockstar and Sony is rather firmly established.

Flämt! Snubben ska inte bara sätta fast ett multinationelt spelföretag som tjänar miljoner om året, utan även bjässeföretaget som släppt konsollen (PS1) som sålt mest i hela världen, någonsin?

These people will not stop, they will not stop marketing the games to children and therefore since they will not listen to reason, since th

*klipp*

Hur många har sett Manhunt i Kalle Anka?

Need I say more? :huh:

Han visar ju även vid flera tillfällen att han inte kan hålla sitt lugn som en riktigt advokat tveklöst borde kunna göra.

Vad kan jag säga?

VOTE THOMPSON!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men lol för thompson.. han vet visst inte att sony och rockstar games inte kommer att göra spel tillsammans mer än till san andreas.. eller når sånt var det...

men om han nu lyckas så kör ju vi fortfarande spelen och rockstar* kan ju fortfarande göra spel så de behöver bara fixa en lokal med lite grejer i (datorer och sånt) så de behöver ju bara göra ett nytt spel så köper ju alla det och då har de pengar igen... ja tror inte att han lyckas två gånger i rad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men om han nu lyckas så kör ju vi fortfarande spelen och rockstar* kan ju fortfarande göra spel så de behöver bara fixa en lokal med lite grejer i (datorer och sånt) så de behöver ju bara göra ett nytt spel så köper ju alla det och då har de pengar igen... ja tror inte att han lyckas två gånger i rad...

Okej så det du säger är: Man behöver inga pengar när man ska tillverka ett kommersielt spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor