Pico Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jao, har mördat lite högt uppsatta statsmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jao, har mördat lite högt uppsatta statsmän. Palme, Anna Lindh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 (redigerad) vote: ja jag har lön mördat litte.. men jag köper det för mitt studiebidrag men jag har iof förhandsbokat det EDIT: jag bokade det på CDON när det förra skrevs men jag avbokade det därifrån och förhandsbokade det på min praktikplats, då får jag en garanterat och jag får en sjyst rabatt, plus att dem är väldigt billiga än någon annanstans (som jag sett iaf) Redigerad 13 oktober, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 sparat typ köper inget spel på 2 månader sen går jag till mamma och pappa och gnäller om att dom aldrig köper nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Morsan betalar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Men ärligt, vem sparar i 10 år för att köpa SA eller tar ett extra jobb för det? Inte jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Jobbat ..... Men har väl inte direkt jobbat bara för att köpa det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jag skall förhandsboka det.. sen får man se om jag har pengar till det. skall göra så att jag lägger samanlagt en månads öl pengar i sparbössan i stället. då har jag lungt råd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 jag skall förhandsboka det.. sen får man se om jag har pengar till det. skall göra så att jag lägger samanlagt en månads öl pengar i sparbössan i stället. då har jag lungt råd med det. Hehe ta bort en kväll på krogen så har jag råd med det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 "Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (den finns en fin knapp som heter Preview Post)!" Elander, du ligger risigt till. Men antagligen är det bara tomma hot som Hultenius har satt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Jag fyller år dagen före det kommer ut, så jag får pengar när jag fyller år och köper det själv.. så jag har sparat penagr till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Elander, du ligger risigt till. Men antagligen är det bara tomma hot som Hultenius har satt upp. Det är inga tomma hot, ser vi att någon stavar fel mycket och ofta kan den personen riskera att bli avstängd eller åtminstone få en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Nog har man pengar så det räcker till San Andreas alltid, och till lite fler saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Vadå jag e lat jag låter mina föräldrar betala!?!?! Jag fyller ju år 10 dagar efter realesen. OMG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 haha.. jag klipper gräset hos grannen.. men inte för att få råd till SA. ska köpa trumset om någon vecka Jag har ett trumset du kan köpa! Det är Pearl Starclassic! Det är inte sönder och så! Det är inte därför jag säljer det utan för ja ska spela TAMA! Intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Vote: jag får det av mina föräldrar! jag e så lat! (Hoppas jag) annars får man vänta på¨pc versionen och.. Ja ni vet (köpa den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 Vem bryr sig, Jag tänker inte på pengar, jag har så gott om dem så det spelar ingen roll om jag köper ett spel hur-som-haver.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2004 hah ja precis... vem e så fattig så han inte har råd me den utan att jobba Men!...du vet att det finns dom som har mindre pengar än andra..så man måste kanske jobba ihop dom ...och det är fan inge fel med det! ja tror jag har pengar till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 14 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2004 VOTE : Jobbat ihop pengar Tog lite jobb på morfar hotel i 2 veckor.. fick ihop 1000 kr blir väl att ja tar pengarna därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts