Elander Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vote:Ja visst jag har tagit massor med extra jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 hah ja precis... vem e så fattig så han inte har råd me den utan att jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Fyller år den 1:a september sparar då,det är city fest i gävle nu så ja gör nog av me en slant. Ska ut nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 haha.. jag klipper gräset hos grannen.. men inte för att få råd till SA. ska köpa trumset om någon vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) förlåt att Gta san andreas:har ni jobbat för att köpa det? svaret kom med och alla andra felen om det finns några Redigerad 4 augusti, 2004 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 hah ja precis... vem e så fattig så han inte har råd me den utan att jobba JAg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 vote:Ja visst jag har tagit massor med extra jobb Vote : San Andreas har ni jobbat ihop för att köpa det ? Tog den för att jag tycker inget svar passar till mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Öhh jag har lön mördat Nej men jag har lönnmördat Redigerad 4 augusti, 2004 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote : Gta san andreas:har ni jobbat för att köpa det? ska varken göra nåt av alternativen ska vänta tills xbox och pc verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Vote : Gta san andreas:har ni jobbat för att köpa det? ska varken göra nåt av alternativen ska vänta tills xbox och pc verisionen ja men då måste du väll köpa det intersant? lr ska du gå o snatta det till xbox ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det brukar alltid släppas i samband med min födelsedag. Fyller år den 17 oktober. Hähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Tagit jobb, nope. Blivit påslängd ett jobb, jepp. Har ägnat min sommar åt att bryta upp golvet i typ hela huset pga vattenskada. Sen ska vi sätta nya reglar och lägga nytt golv också. Förhoppningsvis får jag in lite pengar...(Får tillbaka 900 spänn på skatten också!) Ska iof köpa PC versionen och den släpps nog inte förns nästa sommar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 vote:Gta san andreas:har ni jobbat för att köpa det? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Verkar vara många som måste kämpa ihop pengar för SA, vilket lär betyda att majoriteten av dem säkerligen är under 18 år. Dvs att ni igentligen inte borde få spela SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slisk Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Har bara 50 spänn.. fattar inte hur jag ska ha råd med gta SA tills oktober..I För sig får jag månadspeng och så.. Aja, det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Behövs inte, studiebidraget räcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Har barnbidrag så jag klarar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 jobbat litegrann men jag kommer avvakta med att köpa det -vill inte betala typ 649kr för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har sparat, eller rättare sagt, sparar till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ja jag har jobbat flera år på en taiwansk skofabrik där jag tjänar 3 öre i timmen för att ha råd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts