erko Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag har hittat en monster truck på vc den är skit grym Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Vart finns den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Vart finns den? på andra stora ön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 a men var!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 a men var!? vid taxi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 jag har hittat en monster truck på vc den är skit grym sluta sprida massa falska jävla rykten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har hittat en monstertruck :-) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 sluta sprida massa falska jävla rykten får känslan av att dom e typ helt pantade och menar bf injektion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har bevis, monstertrucken heter Sandking!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alley Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 vadå vid taxin vikken taxi!!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har bevis, monstertrucken heter Sandking!!!! Bevis?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har bevis, monstertrucken heter Sandking!!!! Bevis?Jag har haft en bil man kan skicka iväg atombomer med....BEVIS: den heter duke Nukethem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Bevis?Jag har haft en bil man kan skicka iväg atombomer med....BEVIS: den heter duke Nukethem Precis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag har bevis, monstertrucken heter Sandking!!!! kan du inte pricka ut stället på en karta och lägga upp bilden....så får jag kolla själv!! det vore snällt.. Erko sa vid taxi...på andra ön......menar han kaufman cabs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ok, det är vid Sunshine Autos, klara 3:e listan och gå upp på andra våningen, där står den!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ok, det är vid Sunshine Autos, klara 3:e listan och gå upp på andra våningen, där står den!!! Jaha. Om det nu är sant: Är den häftig då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ja du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Ja du!!! Coolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Är det ingen av er som kört den som har en digitalkamra så ni kan fota den...? Dels som bevis men oxå visa hur den ser ut o så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 det är ingen mosnter truck det är en dakar rally bil och de när rätt fräck att köra har pajat min sparfil (av misstag) så jag kan tyvärr inte ta kort på den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts