MattiaSS Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 blev mkt förvånad när det stod att jag bara klarat 52%!!! Jag hade dock missat ett Donald uppdrag i Staunton o sen har jag inte varit så flitig med rampage o telefonuppdragen men ändå.......... ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Testa att göra lite av detta: Rampages Unique stunts Telefonuppdrag Hidden packages Import/export garages Fast det kan bli svårt nu när alla gängen är arga... Men man måste ha klarat 90%+ av spelet för att vara nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Vad händer då kan jag fråga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Jag har 95% nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Fan att man inte fattade att man skulle göra såna saker innan alla gäng ville ta kål på en ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Man va ju nybörjare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 men att klara spelet utan att göra alla uppdrag för alla updragsgivare går ju ånda snabbt... tycker det är bra att det bara är ca 50?% när man har klarat det. tyder på att gta3 är ett väldigt stort spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 Ja det e verkligen stor jätte bigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 behöver man klara telfon updragen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 behöver man klara telfon updragen?? Nepp, det är bara lite extra uppdrag men dom kan vara roliga att köra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts