lulle Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 (redigerad) Finns det någon här som vet något ballt spel med typ: raggadoll fysik,bra grafik vekligt osv men det e inget måste att dessa saker ska finnas med men helst action Spel jag spelar just Nu: DOOM 3 Postal 2 Manhunt så inget av dessa spelen behöver du skriva! Inget av dessa spel här åvanför e tillreckligt ballt? Redigerad 4 augusti, 2004 av lulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Max Payne 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Painkiller duger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Painkiller, Max payne, Far cry jag har spelat dom utan painkiller men jag gillar nog inte det för jag har hört att det ska finnas monster och skit i det och det hatar JAG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Painkiller, Max payne, Far cry jag har spelat dom utan painkiller men jag gillar nog inte det för jag har hört att det ska finnas monster och skit i det och det hatar JAG! Det finns ju monster i Far Cry med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ja och det störde jag mig på som FAN!! det fördtörde hela spelet tyckte jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ja och det störde jag mig på som FAN!! det fördtörde hela spelet tyckte jag :'( mjo, speciellt de osynliga k-pist- zombierna men vill du spela ett riktigt bra spel, då ska du spela Tron 2.0 (du bör helst ha sett filmen Tron innan, men det funkar ändå) Jag tycker både filmen och spelet äger älskar grafiken & musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Det e monster i Doom 3 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ja men jag sa att DOOM 3 inte va tillreckligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 Ja men jag sa att DOOM 3 inte va tillreckligt bra Jaha jag såg inte det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 MU äger och är gratis. det är som en blandning mellan Diablo 2 och Tibia, fast mer ägande grafik och mer ägande än båda dem tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 4 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2004 MU äger och är gratis. det är som en blandning mellan Diablo 2 och Tibia, fast mer ägande grafik och mer ägande än båda dem tillsammans Jag lirar också MU! Men jag lirar på en server som heter Noria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Men jag vill helst ha något fett action spel med grymm grafik osv :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Vänta på Half-Life 2! Finns vissergligen Aliens i det, men om du klarar det i Doom3 klarar du nog det i HL2 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 en jag orkar inte vänta jag vill ha ett fett spel NU! Föressten när släpps Half Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 September dessutom finns det inte så många fetta spel just nu förutom doom 3 farcry postal 2 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 September dessutom finns det inte så många fetta spel just nu förutom doom 3 farcry postal 2 osv Men han har ju spelat dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Ja jag har spelat dom ach nu har jag till och med klarat spelet på Painkiller det var ändå lite småkul Men e det ingen annan som vet nått ballt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Vänta typ nån månad sen får du se balla spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts